Vi ste ovdje
Home > Sport i zdravlje > Rekreacija

5 omiljenih zimskih sportova

Mnogi zimski sportovi katkad nepravedno zaboravljeni, čekaju svoju priliku svake zime, naročito za trajanja zimskih uslova, odnosno za pojave snijega i leda, koji naravno ne moraju biti preduslov. Tako, mnogi od sportova koje ćemo vam predložiti za zimsku rekreaciju nisu oni na koje ćete morati potrošiti gomile novca počevši od

Zašto su hladni dani najbolji za početak vježbanja?

Da, istina je – ljudi obično počnu vježbati prije početka ljeta (kako bi imali ljepše tijelo) i potom polako zaboravljaju na to do kraja ljeta, ali neke sjajne stvari se mogu dobiti ukoliko počnete (ili nastavite) da vježbate i tokom jeseni i zime. Da li želite da čujete 7 sjajnih razloga

U Sarajevu promovisan alpinistički vodič ‘Velež’

Alpinistički vodič "Velež", knjiga koja je obuhvatila uspone i hronologiju penjanja na ovu bh. planinu u proteklih 50 godina, promovisan je večeras u sarajevskoj Vijećnici. Autori knjige su Dragan Ilić i dr. Emira Hukić, moderator promocije bio je alpinista i novinar Zehrudin Isaković, a promotori Muhamed Šišić, Muhamed Gafić i Redžep

Dnevna soba može postati teretana – donosimo popis stvari za uspješno vježbanje kod kuće

Ako želite održati formu, ne trebate nužno ići u fitness centre. Vježbanje kod kuće može također donijeti rezultate jer sve je bolje nego ništa, pod uslovom da vježbe izvodite pravilno i s maksimalnim oprezom. Čak i bez sofisticiranih sprava za vježbanje, učinkovita vježba je još uvijek moguća, no trebat će

Vježbe za mršavljenje koje možete raditi kod kuće

Iako je prehrana većim djelom zaslužna za vitku liniju, kod mršavljenja i održavanja tjelesne težine vježbanje je neizbježno. Naravno, ako težimo čvrstom i zategnutom tijelu. Vježbanje ne mora nužno značiti da morate provoditi puno vremena u teretani. Trening možete odraditi i kod kuće ili u prirodi. Također, nije potrebno da svaki

Kako spriječiti debljinu kod djece?

Tjelesna aktivnost osnovna je čovjekova potreba od njegova rođenja do kasne starosti. Savremeni uslovi života i rada zaokupljaju čovjeka, ograničavajući optimalni nivo tjelesne aktivnosti, zbog čega se mijenjaju i prehrambene navike. Upravo su to dva glavna razloga sve većeg broja pretile djece u društvu. Pretilost je jedna od najrasprostranjenijih bolesti savremenog

Priroda i vi

naučnici sa Sveučilišta Illionis prikupili su dokaze koji svjedoče o tome da je povezanost s prirodom od vitalne važnosti za psihološko i fizičko zdravlje čovjeka te da pomaže u "regeneraciji" mozga što doprinosi boljem podnošenju stresa u svakodnevnom životu. S druge strane, urbano okruženje zbog saobraćaja i zakrčenosti prostora ljudima konstantno

Vježbanje u starosti, ključni faktor za dobro zdravlje

Biološko starenje predstavlja univerzalan biološki proces, prirodnu fazu u životnom ciklusu svake jedinke. Proces starenja prvo utiče na kardiovaskularni i nervni sistem. Nagomilavanje holesterola u krvnim sudovima tokom procesa starenja, dovodi do postepenog slabljenja snabdjevanja ćelija različitih organa krvlju, tkiva - hranljivim materijama i izlučivanja istrošenih metabolita (otpadnih materija) iz ćelija.-

Stvarni fitness vs površni: 8 načina da promijenite perspektivu prema vježbanju

U javnosti fitness industrija, u velikoj mjeri, promovira površnu, senzualnu sliku uspjeha. Vidimo slike izrezbarenih trbušnjaka i ponosnih osmjeha uokvirenih savijenim mišićima u teretanama i reklamama. Rečeno nam je da će nas ova vrsta fitnessa učiniti sretnijima, produktivnijima i poboljšati kvalitetu života. Ispod površine, tamnija stvarnost vreba Prosječni roditelji, tinejdžeri i mladi se bore

Top