Ishrana ili vježbanje: Šta je važnije za zdravlje?
E pa sada se zna. Za Philipa Stanfortha, profesora na teksaškom Univerzitetu i izvršnog direktora Instituta za fizičku spremu dileme nema. “Kada je gubljenje kilograma u pitanju, analize su pokazale da ishrana igra mnogo veću ulogu nego vježbanje”, rekao je Stanforth za Science Alert, piše dominomagazin.com. Morate da prepješačite 56... Read more
5 omiljenih zimskih sportova
Mnogi zimski sportovi katkad nepravedno zaboravljeni, čekaju svoju priliku svake zime, naročito za trajanja zimskih uslova, odnosno za pojave snijega i leda, koji naravno ne moraju biti preduslov. Tako, mnogi od sportova koje ćemo vam predložiti za zimsku rekreaciju nisu oni na koje ćete morati potrošiti gomile novca počevši... Read more
Počinje sezona klizanja u Olimpijskom kompleksu Zetra
 Svi zainteresirani od ponedjeljka će moći klizati u Olimpijskom kompleksu Zetra u Sarajevu javlja Anadolu Agency (AA). Građani moći će naučiti skokove, Tulup, Flip, Salhov, Axel ili jednostavno naučiti postepeno kretati na najboljem ledu u gradu. ”Prvi termin za klizanje je 1. januara 2018. godine u 14.15 do 15.15... Read more
Općine Novi Grad: Besplatno klizanje u Centru „Safet Zajko“
Ledena ploha, površine oko 350 metara kvadratnih, postavljena je u Centru „Safet Zajko“, gdje će klizači imati priliku uživati na pravoj ledenoj površini. Moći će je koristiti i stariji i mlađi sugrađani, s tim da djeca mlađa od 6 godina mogu klizati samo u prisustvu  roditelja. Klizalište su danas,... Read more
Kako se pripremiti za zimovanje sa djecom?
Ukoliko možete da pobjegnete iz gradske gužve na neku planinu u toku zime, to može biti dobar način da se djeca, a i roditelji razonode, dobro provedu i “napune baterije” za predstojeći ne pretjerano zanimljiv period u kući. Kad su u pitanju porodice sa malom djecom, potrebno je uložiti... Read more
Riješite se bolova u leđima vježbanjem – vježbe snage
Vježbe za jačanje leđa i kičme Bolovi u leđima su jedan od najčešćih medicinskih problema. Uglavnom ih uzrokuje spazam (stezanje mišića) te degeneracija kralježnice ili diskova. Ne shvatite li te bolove ozbiljno, mogli bi vam onemogućiti obavljanje normalnih tjelesnih aktivnosti. Većina ljudi barem jednom osjeti ove probleme. Kako bi... Read more
Devet zdravih razloga za šetnju po hladnom vremenu
Izloženost hladnim temperaturama, npr. šetnja po hladnoći, ispuniće vas energijom pa ćete biti “energični” i po povratku u toplo. Da bi hladnoća imala takav učinak, ne morate da joj budete dugo izloženi. Dovoljna će biti i kratka šetnja – zato, idite na brzo hodanje.  1. Bolji san Ljudi koji... Read more
Znate li što obavezno morate napraviti nakon svakog treninga?
Faza hlađenja, odnosno oporavka nakon napornog treninga jedna je od najvažnijih faza treninga, a o njoj uvelike ovisi oporavak i spremnost kojom ćete dočekati sljedeći trening. Stoga, zadnji istrčani kilometar ili zadnje ponavljanje neke vježbe ne označavaju kraj treninga. Kraj je onda kada se dobro ohladite. Bez obzira koji... Read more
Savjeti, vježbe i igre za zdraviji mozak
Mozak, baš kao i tijelo i mišići, traži izazove, treba vježbu i aktivnost kako bi bio u dobroj formi. Kada vježbamo mišiće, oni nakon nekog vremena ojačaju, što vidimo golim okom. Mozak ne možemo izvaditi i direktno promatrati, ali učinkovitost vježbi možemo promatrati indirektno jer će nam nakon vježbanja... Read more
Hodanje – mršavljenje – zdravlje – samo je šetnja dovoljna!
Hodanje je jedan od najlakših načina da izgubite suvišne kilograme. Žustra šetnja u trajanju od 45 minuta, četiri puta sedmično, pomoći će vam da izgubite pola kilograma sedmično. Osim mršavljenja, hodanje jača srce i pluća, poboljšava gustoću kostiju kao prevencija osteoporoze i poboljšava raspoloženje povećanjem produkcije endorfina. I što... Read more