Vi ste ovdje
Home > Sport i zdravlje > Rekreacija

Koji je najbolji načini da se riješite upale mišića

Ukoliko želite da se na prirodan način, bez konzumiranja lijekova, oporavite od upale, potrebno je da primjenite neki od ovih metoda. Možete i kombinovati nekoliko načina kako biste se što prije izborili s upalom mišića. ODMOR Ukoliko je upala nastala vježbanja opterećenja, obavezno odmorite od 24 do 48 sati. MASAŽA Ako ste vježbali do otkaza,

Ovaj tekst će vam pomoći da pobjedite izgovore od vježbanja

Čuli smo sve izgovore kako bi se preskočilo vježbanje (neke smo i mi iskoristili) i napravili smo popis - ponižavajući, neizbježan i razumljiv. 23Prvo, opravdani razlozi. Našli smo četiri: imate strašne upale mišića, bolesni, iscrpljeni i povrijeđeni. To je to, a što se tiče ostalih, slušajte. Naša lista jednostavnih načina kako

Bavite se nekom vrstom fizičke aktivnosti

Savremeni medicinski autoriteti složili su se da obavlanje fizičkih vježbi, poput brzog hodanja, trčanja, vožnje bicikla ili plivanja, od 20 do 30 minuta - dva ili tri puta sedmično, pomaže u zaštiti od angine pektoris i srčanog udara. Medicinski časopis B.M.J. nedavno je kao glavnu temu objavio članak u kojem je

Koliko kalorija sagorijevaju jednostavne svakodnevne aktivnosti – prikaz u tabeli

Ukoliko želite objaviti rat višku kalorija u vašem tijelu, preporučujemo vam da krenete od samog početka i prvo proučite šta je to metabolizam. Kada jednom saznate kako vaše tijelo funkcioniše, te koliko kalorija ima u raznim namirnicama, sagorijevanje istih je lako. Uz ove svakodnevne aktivnosti možete sagoriti jako puno kalorija. Ključ

Izviđači Sandžaka: Omladina spremna na izazove budućnosti

izviđaći sandžak

Izviđači su najmasovnija svjetska omladinsko-sportska organizacija koja je na prostorima bivše države imala izuzetno dobar društveni status. Danas u Bosni i Hercegovini izviđaštvo je “izgubljeno u vremenu” i ne prati nove trendove afirmacije tradicionalnih vrijednosti Bošnjaka koje su u prošlom sistemu bile potisnute. Piše: Voloder Sanadin Svijetli primjer u tom smislu uspješnih

Kako znati da ste uradili dobar trening?

Donosimo sedam odgovora na pitanja kako ćete i po kojim znakovima to prepoznati i koje ćete nagrade za to dobiti. Svako zna koliko tjelesna aktivnost čini dobro tjelesnom i mentalnom zdravlju i da je poželjno prakticirati redovno. Osigurava dugoročnu korist organizmu iznutra, ključna je za razne aspekte zdravlja, povećava snagu i

Top