O obrazovanju i odgoju

Kontekst: Šta masovni mediji nude kao modele ponašanja mladima? VIDEO

Šta masovni mediji nude kao modele ponašanja mladima? Ko su uzori generacijama koje dolaze i na čemu grade odnos prema roditeljima, prijateljima, društvu? Da li su mladi često žrtve agresivnih marketinških kampanja? Je li izgubljen osjećaj za dobar ukus i mjeru, gdje je granica između privatnog i javnog?

Marketinške kampanje sve su agresivnije u trci za profitom i prodajom.
Nove informaciono-komunikacione tehnologije i društvene mreže nude gotovo neograničene mogućnosti. Istraživanja su pokazala da mladi čine trećinu svih korisnika društvenih mreža pa su tako i jedna od najugroženijih kategorija. Koliko reklamni sadržaji, kroz razne stereotipe o mladima, promoviraju nove i poželjne, ali i upitne modele ponašanja, koliko uticaja u vaspitanju novih generacija imaju roditelji i škole, a koliko masovni mediji, razgovaramo sa našim gostima:

– u Beogradu – Dragan Ilić, psiholog, novinar, bavi se kreativnom analizom medija,
– u Sarajevu – Zlatiborka Popov-Momčinović – sociolog, docentkinja na Filozofskom fakultetu u Istočnom Sarajevu, i
– u Zagrebu – Hrvoje Šalković, pisac i kolumnist.

Voditeljica je Marina Riđić. 

 

{youtube}AfeHG6yK_7A{/youtube}

 

 

balkans.aljazeera.net

 

Povezani članci