EkonomijaVijesti iz zemlje

Promocija u Hoše marketima: urađen redizajn BH korpe

Nakon godinu i po dana uspješnog provođenja ovog projekta koji je i osmišljen u cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova urađen je redizajn BH. korpe. Umjesto bosanskih mušepki koje su do sada krasile BH. korpu, sada su to motivi bosanskog ćilima. Do sada je ukupno 252 artikla od oko 30 domaćih kompanija dobilo priliku da se dodatno pozicionira i ostvari kontakt sa potrošačima u lancu Hoše marketa.

“Nakon godinu i po dana sa sigrunošću možemo kazati da je projekat uspio i da ćemo nastaviti sa njegovom realizacijom i ubuduće. Rezultati BH. korpe su odlični. Mi kao trgovac, uspjeli smo kod BH. korpe spojiti očekivanja kupaca i interese domaćih proizvođača. Pokazalo se da ovaj naš projekat podrške domaćim brandovima predstavlja snažan dodatni vjetar u leđa kampanji ‘Kupujmo domaće’. Tim više jer se povećanje indexa prodaje kod nekih artikala koji su prošli kroz BH. korpu kreće od 70% do 100%», izjavila je danas Amela Frlj zamjenica direktora maloprodaje u Hoše komercu.

Hoše komerc je domaći tržni lanac koji nastoji uz neophodan kvalitet dati poseban prostor domaćim brandovima. Prva trgovina otvorena je davne 1979. godine kao dio porodičnog biznisa, deset godina kasnije 1989. osnovana je firma Hoše komerc d.o.o. u Sarajevu. Osnovna djelatnost je trgovina na malo i veliko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, zatim, slastičarstvo, pakeraj i pržionica kafe, kao i distribucija proizvoda. Hoše komerc d.o.o trenutno zapošljava 216 radnika, od čega je veći dio radnika zaposlen u maloprodajnoj mreži. Pored proizvodnje i veleprodaje, Hoše komerc posjeduje lanac od 9 prodavnica, i sve su na području Kantona Sarajevo.

Akos.ba

Povezani članci