Odličan potez: Velika Kladuša prva općina u BiH otvorila Ured za dijasporu
U zgradi Općine Velika Kladuša jučer je svečano otvoren Ured za dijasporu, u kojem će se na jednom mjestu pružati sve informacije i usluge za građane u dijaspori, voditi evidencija o njihovom broju, te organizirati kulturni, sportski i drugi vidovi saradnje.
Ured je otvoren u okviru projekta “Migracije i razvoj“, kojeg zajednički provode Općina Velika Kladuša, UNDP, Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice BiH i Vlada Švicarske.
Velika Kladuša je prva općina u BiH, koja je otvorila ovakav specijalizirani ured.
– Ovim uredom Općina jača veze s našom dijasporom i uspostavlja bolju saradnju i komunikaciju – kazao je načelnik Općine Velika Kladuša Edin Behrić, dodajući da ta općina u dijaspori ima između 15.000 i 20.000 ljudi.
{youtube}qYbPitoO4co{/youtube}
Premijer Unsko-sanskog kantona (USK) Izudin Saračević čestitao je načelniku Behriću na ovom projektu, te istakao da je dijaspora bitan faktor u gašenju socijalnih “požara“ na području Kantona.
– Već dugo se govori o potrebnom jačanju saradnje s dijasporom, bilo u programima političkih stranaka, bilo na različitim nivoima vlasti, međutim ovo je prvi konkretan korak u tom pravcu i raduje me najava da će ovaj primjer slijediti i Općina Sanski Most – dodao je Saračević.
Otvaranje sličnog ureda u Sanskom Mostu najavio je općinski načelnik Mustafa Avdagić, koji je prisustvovao jučerašnjem otvaranju.
– Planirali smo to za kraj juna kako bi naši sugrađani sa prebivalištem izvan BiH dobili potpun set usluga u ostvarivanju svojih prava i potreba u lokalnoj zajednici – dodao je Alagić.
Pomoćnica ministra u Sektoru za iseljeništvo Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BiH Ruzmira Tihić-Kadrić kazala je da je Općina Velika Kladuša otvaranjem ovog ureda omogućila po prvi put da se institucionalno povežu dijaspora i lokalna zajednica.
Ured će građanima iz dijaspore biti na raspolaganju svaki radni dan i pružaće im pomoć, prije svega u prevazilaženju administrativnih barijera i procedura radi pribavljanja određene dokumentacije.
Otvoren je i “Servis 48“, putem kojeg građani mogu postavljati pitanja, na koja će odgovore dobiti u roku od 48 sati.
FENA