Komunikacije sa idejom čine čuda: Bitka za ‘svakog čovjeka’

U novoj eri javnog komuniciranja, kada komunikatori nisu više samo profesionalci, već dojučerašnji recipijenti informacija, bitka za „svakog čovjeka“ čini se važnijom no ikada.
Piše: Adis Hasaković
Kraj je godine i osim top ovoga i onoga u 2014. poneki rijetki pametan članak koji imam zahvaliti mojim Facebook prijateljima širom regije, ulijeva nadu da će pametni i vrijedni ipak „kolo voditi“.
Lijepo je saznati od profesionalaca u kom pravcu razmišljati, i na koje grmove, kada već ne vidimo zečeve, obratiti pažnju.
Šta bi mogli biti izazovi profesije kojom se bavim, političke i korporativne komunikacije, u godinama koje su pred nama?
Interna komunikacija
S obzirom na kampanje koje smo provodili u ovoj godini, mišljenja sam da će biti ‘kunst’ kako za korporativne, tako i političke priče u komunikološkom kontekstu, pronaći rješenja za svrsishodnu internu komunikaciju.
Jer, svrsishodna interna komunikacija je pola puta do vanserijski uspješne eksterne komunikacije. Uvriježeno je mišljenje da čega nema u javnosti nije se niti desilo, a ono što mediji objave, to je mjerodavno. Rezultati strateškog komuniciranja na ovim prostorima se još mjere centimetrima, sekundama i brojevima objava. Resursi na taj način ostaju neiskorišteni, a stvarnost je postala medijska, i sve više virtualna.
I, onda baš nas iznenadi neočekavan rezultat…
Vašeg brenda nema nešto posebno u medijima, ili ste u komunikaciju uložili vrlo malo po uvriježenim, tradicijskim-mainstream, parametrima, ali vam rezultati prodaje kažu da ste prvi na listi.
Ili vas, u svim istraživanjima ubjeđuju da ćete izgubiti, a ono tamo, vi dobijete (izbore), i to povećate rezultate za duplo.
U čemu je kvaka?
Opširnije na portalu Al Jazeere:
Komunikacije sa idejom čine čuda
Biografija autora
balkans.aljazeera.net