Vi ste ovdje
Home > Sport i zdravlje > Rekreacija > Deset motiva da ostanete u pokretu: Dobrobiti hodanja

Deset motiva da ostanete u pokretu: Dobrobiti hodanja

10 dobrobiti hodanja prema dr. Ozu:

Drži ubojicu br. 1 na udaljenosti: Wink Redoviti hodači imaju manje srčanih napada, niži krvni tlak, te višu razinu zdravog HDL kolesterola od osoba koje njeguju sjedalački način života. U jednom istraživanju provedenom na ženama, redovni program hodanja imao je isti učinak za zdravlje srca kao i naporno vježbanje.

Smanjuje rizik od pojave dijabetesa: Trideset minuta hodanja dnevno čini vaše mišiće osjetljivijima na inzulin. Ovo omogućuje glukozi da radi svoj posao unutar stanica umjesto da se nakuplja u cirkulaciji (što se dešava kada imate dijabetes) i uzrokovanja druge štete u tijelu.

Mijenja vaš životni vijek: Laughing Već nakon 90 dana svakodnevnog hodanja vaš se životni vijek produljuje.

Pomaže odbaciti naviku: Dnevno tridesetminutno hodanje je jedan od načina na koji možete prestati pušiti. Samo 5 minuta hodanja smanjuje želju za cigaretom jer pokreće osjećajne centre u mozgu oslobađajući hormone koji poboljšavaju raspoloženje što umanjuje želju i skreće pažnju i misli s cigareta. Stvaranje navike hodanja potvrđuje vam da imate disciplinu potrebnu za prestanak pušenja.

Gubitak kilograma: Surprised Potrošite više kalorija nego što ih pojedete i uspjeh je zagarantiran. Osim toga, hodanje će umanjiti želju za čokoladom, te smanjiti stres i tjeskobu koju prejedanje često prati.

Mozak bolje radi: Innocent Fizička aktivnost njeguje tkivo mozga i potiče proizvodu neruona, sinapsi i krvnih žila. Neka su istraživanja otkrila da hodanje može umanjiti gubitak memorije koji prati ljude iznad 50 godina starosti.

Smanjuje stres: Ako ste se ikada iz šetnje vratitili bolje raspoloženi potvrđujete ovu tvrdnju. Istraživanja pokazuju da je hodanje poboljšava raspoloženje, te da čak može ukloniti depresiju i tjeskobu.

Podiže razinu energije: Ne samo da hodanje doprinosi boljem raspoloženju, ono poboljšava i kvalitetu sna tako da tokom dana imate više energije.

Jača imunitet: Smile Redovito hodanje može smanjiti rizik od artritisa, makularne degeneracije, pa čak i karcinoma do nevjerojatnih 50% u usporedbi s ljudima koji ne vježbaju.

Održava naviku: Od svih vrsta fizičkih aktivnosti hodanje je aktivnost od koje se najrjeđe odustaje.

Zato HODAJTE ! ! !

lifeconnect.info

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top