Uspješna priča CRSP-a: Studentska mreža od ideje do realizacije
Centar za razvoj socijalnog poduzetništva vam predstavlja priču grupe studenata Ekonomskog fakulteta u Sarajevu koji se već mogu javnosti predstavljati kao poduzetnici. Radi se o kreatorima grupe Studentska mreža, ideje koja se razvila u konkretan poslovni plan uz pomoć CRSP-a i projekta Business Academy, podržanog od strana Općine Novo Sarajevo.
Prema riječima osnivača Studentske Mreže, ideja postoji već neke dvije godine, ali je motivaciju da realizuje tu ideju dobio upravo zahvaljujući pohađanju CRSP Business Academy.
U nastavku Vam donosimo intervju sa jednim osnivača Studentske mreže, Enisom Papićem, studentom Ekonomskog fakulteta u Sarajevu. Prema njegovim riječima, ideja Studentske mreže postoji već neke dvije godine, ali je motivaciju da realizuje tu ideju pronašao upravo zahvaljujući pohađanju CRSP Business Academy.
Možeš li našim čitaocima u par rečenica objasniti kako i zašto je nastala Studentska Mreža?
– Ideja Studentske mreže neformalno postoji već neke dvije godinu, ali sam motivaciju za njenu realizaciju pronašao u velikoj mjeri zahvaljujući CRSP Business Academy. Kontaktirao sam dva dobra prijatelja koja su se rado odazvala. I sami su već razmišljali o istom. Razgovarali smo neko vrijeme i odlučili kako da počnemo sa radom. Studentska mreža je formalno nastala 1.10.2016. godine. Za mene će to ostati jako bitan datum, jer kao maldom poduzetniku, to je neki prvi izlazak iz zone komfora. Naša misija je da olakšamo studentski život studentima širom BiH. Naša vizija – da postanemo posrednik za studente kako za pripremu ispita tako i pronalazak posla.
Kako bi u tri riječi najkraće opisao Studentsku mrežu kao brand?
– Tu za studente.
Šta Studentska mreža pokušava da postigne svojim radom? Zašto?
– Želimo olakšati život studentima, pomoći im pri savladavanju gradiva, i pružati im osnovne informacije koje su im potrebne u datim okolnostima. Jednostavno rečeno, dajemo savjete i upute.
Kako si došao na ideju osnivanja Studentske mreže? Kako se proces osnivanja odvijao?
– Na facebook-u sam nailazio na brojne instrukture i njihove promotivne poruke, neke malo bolje, neke malo lošije. Spoznao sam da to znam raditi bolje nego oni, pošto sam se već bavio grafičkim dizajnom. Već sam bio u prednosti u odnosu na njih. Potrudio sam se da usavršim jedan od fakultetskih predmeta, što mi je i pošlo za rukom. Onda je doaš malo teži zadatak: okupiti sve najbolje instruktore i ubijediti ih da rade sa mnom. Na svu sreću, dvojica prijatelja koji su započeli ovu ideju sa mnom su neprikosnoveni u oblastima iz kojih pružaju instruktivnu nastavu.
Kako bi opisao ciljno tržište Studentske mreže? Koji je put izgradnje povjerenja između ciljnog tržišta i branda Studentske mreže?
– Ciljno tržište u našoj prvoj godini rada su studenti Ekonomskog fakulteta u Sarajevu. U narednim godinama cilj nam je proširiti se na cijelo područje Kantona Sarajevo, možda čak uključiti i učenike srednjih škola, koji mogu postati jedan od zanimljivih segmenata na tržištu. A kasnije možda i cijela BiH što da ne. Povjerenje sa našim ciljnim tržištem održavamo zalaganjem za vrhunski kvalitet, i uvijek težimo da budemo što profesionalniji u svakom pogledu. Nakon instrukcije, što nam je trenutno najpopularnija usluga, često popijemo kafu sa studentima kako bi se bolje upoznali i eventualno dobili više informacija o tome šta bi mogli popraviti i na koji način da budemo još bolji.
Kakva su predviđanja i planovi Studentske mreže za budućnost?
– Prošlo je malo više od 3 mjeseca od dana osnivanja Studentske mreže, i već smo uspjeli ispuniti plan i ciljeve koje smo sebi postavili za prvu godinu poslovanja. Ide nam jako dobro. Planiramo se dalje širiti i pored instrukcija uvesti još neke usluge. Trudim se da ne budem previše optimističan, imamo nekoliko stvari u planu, ali to je sve što vam za sada mogu reći. Informacije o novim stvarima koje namjeravamo predstaviti našim studentima, možete pratiti na našoj facebook stranici Studentska mreža.