Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > U organizaciji Turkish Airlinesa: Predstavnici najvećih turističkih agencija Bliskog istoka u posjeti BiH

U organizaciji Turkish Airlinesa: Predstavnici najvećih turističkih agencija Bliskog istoka u posjeti BiH

Samo iz Saudijske Arabije doputovali su predstavnici šest najvećih turističkih kompanija te zemlje, rekao je za AA direktor aviokompanije Turkish Airlines za BiH Ahmet Salih Kansu Turska aviokompanija Turkish Airlines u glavni grad Bosne i Hercegovine dovela je danas 50 predstavnika najvećih turističkih agencija iz zemalja Bliskog istoka kojima će kroz naredna tri dana biti predstavljeni potencijali turističkih mjesta u BiH, kako bi putnici iz regiona Perzijskog zaljeva u narednom periodu posjetili BiH, javlja Anadolu Agency (AA).

Riječ je o događaj “Fam Trip Proposal” kojeg Turkish Airlines u BiH godinama organizuje u BiH. Ove godine u BiH su doputovali predstavnici turističkih agencija iz Kuvajta, Bahreina, Omana, Ujedinjenih Arapskih Emirata (UAE).

„Samo iz Saudijske Arabije doputovali su predstavnici šest najvećih turističkih kompanija te zemlje“, rekao je za AA direktor aviokompanije Turkish Airlines za BiH Ahmet Salih Kansu.

Prvog dana događaja, gosti sa Bliskog istoka su bili u obilasku Sarajeva. Drugog dana dešavanja, sutra 13. maja, planirana je posjeta Konjicu i obilazak tog grada potom odlazak u Blagaj, Mostar i Jablanicu. Trećeg dana predstavnici bliskoistočnih turističkih agencija odlaze u Travnik, a nakon toga i u Jajce.

“Mi smo kao Turkish Airlines ponosni na ovaj projekat, glavni cilj nam je dovesti ove turističke agencije sa Bliskog istoka u BiH da im pokažemo turističke kapacitete koje ova zemlja ima. BiH ima veoma lijepu prirodu, planine, zelenilo, puno rijeka i jezera, ako poredimo cijene smještaja i rent-a-cara, BiH je još uvijek jako jeftina u tom smislu, proteklih godina ovdje dolaze mnogi Arapi. Od juna prošle godine, samo su Kuvajćani i građani Katara dolazili, sada dolaze iz Bahreina, Omana i UAE, sve zemlje Zaljeva sada dolaze. Mi radimo ovo godinama unazad, promovišemo BiH arapskom svijetu, sretni smo da možemo promovisati BiH”, rekao je Kansu.

Prema njegovim riječima, BiH ima potencijale zanimljive gostima iz arapskih zemalja.

“Nakon obilaska Sarajeva, idemo prema regionu Hercegovine. Travik i Jajce su historijska mjesta i posebno Jajce je veoma poznato po svojim vodopadima. Te stvari ćemo pokazati, ako imamo šansi, pokazat ćemo im i turističke potencijale za zimski turizam”, rekao je Kansu.

Prvog dana u obilasku Sarajeva predstavnici nekoliko arapskih turističkih agencija već su pokazali interesovanje za posjetu bogatim turističkim atrakcijama koje nudi glavni grad BiH, naglasio je za AA Mert Dorman, potpredsjednik Turkish Airlinesa zadužen za tržišta istočne Europe i Balkana.

“Ovaj događaj je da povećamo putnike sa Bliskog istoka jer ovaj region je za zemlje Zaljeva veoma atraktivan, ima halal hrane i halal restorana, historijskih mjesta, zelenila za porodice iz ovog regiona. Mi ohrabrujemo putnike da putuju u ovaj region Balkana našom aviokompanijom. Imamo trodnevni program posjete veoma atraktivnih mjesta, danas smo obišli Sarajeva, neki su prvi put ovdje i vjerujem da će se nakon ovoga mnogi putnici iz arapskih zemalja doći ovdje”, naglasio je Dorman.

Akos.ba

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top