Vijesti iz zemlje

Turistička akcija Uživaj naše: Otkrijte zeleni kanton

U Privrednoj komori Unsko-sanskog kantona ozvaničen je početak projekta Uživaj naše koji zajednički implementiraju Agencija za marketing i produkciju Trik, Nacionalni park Una, Turistička zajednica USK-a, Privredna i Obrtnička komora USK-a.

“Cilj je bio da uključimo što više subjekata u zajedničku promociju atrakcija kantona, turističkih potencijala i ugostiteljstva, a kako bi za svakoga od učesnika ta promocija bila povoljnija. Ukoliko povećamo broj turista u kantonu, upoznamo ih sa svim ponudama, produžimo njihov boravak te povećamo korištenje usluga, mi smo svoj zadatak ispunili”, kazao je Anel Kajtezović.

U pripremi projekta ova agencija provela je anketu sa 525 ispitanika te su došli do zaključka da u percepciji građana Unsko-sanski kanton se i dalje najčešće identifikuje sa raftingom, sa Unskom i Sanskom regatom te Unskim susretima. To je zanimljivo s obzirom na to da je Unska regata već godinama u stagnaciji, te treba nešto poduzeti, kazao je Kajtezović.

Ostali turistički događaji u USK-u koje građani lako prepoznaju su Bihaćko ljeto, festival scenskih umjetnosti, Krajiška zmija, međunarodna automobilska utrka, Motorijada Stara Karabaja, zatim Krupski lađari i Krajiški teferič, dok su od lokacija popularni Štrbački buk i Martinbrod u Nacionalnom parku Una, stari gradovi Ostrožac, Velika Kladuša, Ključ, Sokolac i ostali, te vodopad Blihe, kao i gotovo sve rijeke u USK-u koje su povoljne za ribarstvo.

“Odlučili smo se na saradnju sa ovim mladim ljudima da bismo se međusobno podržali, oni su otvorili i svoju produkcijsku firmu, odvažili se i samo pokazuju želju za uspjehom, saradnjom i promocijom našeg kraja, što je za Nacionalni park dobit u svakom pogledu”, kazao je Amarildo Mulić, direktor NP-a Una.

I direktor Privredne komore USK-a Ismet Pašalić obećao je da će projekt Uživaj naše Komora besplatno promovisati na svim sajmovima i konferencijama u budućnosti.

Oslobođenje

Povezani članci