Tajna spavaće sobe
Kada govori o intimnom odnosu između supružnika, Kur’an časni upotrebljava uzvišene i prefinjene izraze koji označavaju poseban odnos između njih, pun ljubavi, pažnje i međusobnog razumijevanja. O ovim primjerima treba pomno razmisliti.
Islamski autoriteti koji su pisali o ovoj temi naznačavali su važnost i značaj redovne predigre između supružnika, a prije samog intimnog odnosa. Prije nego što posije sjeme, zemljoradnik pažljivo pripremi oranicu, pa tako i muž treba pripremiti ženu za spolni odnos, u kojem će oboje istinski uživati na dozvoljen način, predano, bezbrižno i s ljubavlju.
U intimnom odnosu dolazi do istinskog sjedinjenja, i duše i tijela, supružnika. Supružnici se potpuno predaju jedno drugom, rasterećeni od svih ovodunjalučkih briga i obaveza.
Međusobna blizina ih smiruje i čini sretnim. Kur’an i hadis jasno nam kazuju o uticaju žene na muškarca i obratno, naznačivši da su supružnici jedno drugom odjeća, a da su supruge muževima ”njive” kojima prilaze po želji.
Ova želja je u intimi supružnika uglavnom obostrana. Da bi intima bila što ljepša, bolja i potpunija, te da bi supružnici istinski uživali u istoj, predigra biva nezaobilazan čin.
Predigra podrazumijeva razmjenu poljubaca i nježnih riječi, te čin međusobnog milovanja i stimuliranja.
U procesu predigre muž treba ljubiti suprugu osjećajno i predano, a ne hladno i formalno. Autori i istraživači ove tematike tvrde da supruge tokom predigre, ali i same intime, vole slušati slatkorječive fraze i tjepanja od strane supruga, bez da im to uopće dosadi.
Ljubljenje je umijeće i treba to imati na umu. Istraživači tvrde da mnogi supružnici vole da se ljube i prije, i tokom, ali i nakon intimnog čina, i da je mnogima to jako bitna stvar. Stoga, imajmo na umu da kvalitetni, sočni i istinski poljupci mogu bračnu vezu poboljšati i ustabiliti, kao i sam redovan i kvalitan ‘intimni život’.
U procesu predigre, ali i same intime, supružnici trebaju dati doznanja jedno drugom da im je uistinu lijepo i da istinski uživaju.
U djelu Ed-Durrul-muhtar, Muhammed b. Abidin navodi da je Ebu Jusuf jedne prilike, dok su bili podučavani propisima iz bračnog prava, upitao svog učitelja Ebu Hanifu o dozvoljenosti međusobnog spolnog stimuliranja supružnika radi postizanja erekcije. Imami azam Ebu Hanife mu je odgovorio: ”Ne vidim u tome ništa loše. Naprotiv, nadam se da će supružnici za to imati nagradu.”
U djelu El-Fununu fi gurfetin-nevm, šejh Muhammed Hassan, navodi da je utvrđeno je zarad ženine penetracije potrebno proći kroz određene etape, i da muž to svakako treba i mora imati na umu.
On ističe važnost poznavanja ‘mape muškog i ženskog tijela’ i naznačava važnost poznavanja erogenih zona u procesu predigre, ali i samog intimnog čina.
Tvrdi da se žene razlikuju u pogledu erogenih zona i da je ono što vole različito, od žene do žene, te da je muževa dužnost da to uvidi i spozna, te da se potrudi da svojoj voljenoj supruzi udovolji što više, kako bi njen užitak, njena radost i sreća prilikom intime bili podjednako kvalitetno doživljeni.
Isčitavajući savjete koji se nalaze i u knjigama naših domaćih autorica i autora koji su pisali na ovu temu, vidimo da svi podjednako savjetuju dugu i kvalitetnu opuštajuću predigru u kojoj se partneru treba sasvim i potpuno predati, ne žureći uopće.
Muslimanski autori i spisatelji koji su pisali na temu seksualnosti u islamu, te govorili i pisali o umijeću vođenja ljubavi, jasno su naznačili da udovoljavanje strastima na dozvoljen način treba biti u okviru želje za Allahovom naklonošću, postizanjem seksualnog zadovoljstva supružnika kao i u odvraćanju od onog što je zabranjeno. Treba imati namjeru da se stekne čestit porod koji će robovati Uzvišenom Allahu, nikog Mu ravnim ne smatrajući. Čestita vjernička porodica okosnica je sretnog, izgrađenog i uspješnog društva.
I na kraju, navešćemo dovu koja se preporučuje prije samog intimnog čina, a koju bilježe Buharija i Muslim. Ta dova glasi: ”Bismilahi. Allahumme džennibneš-šejtane ve džennibiš-šejtane ma rezaktena.”
/ U ime Allaha, Allahu udalji od nas šejtana i udalji ga od djeteta kojeg nam (eventualno nakon ovog čina) daruješ! /
Neki alimi smatraju da ove riječi ne mora izgovarati žena, već to samo čini muž.
Za Akos.ba piše: Admir Iković