Kolumne i intervjui

Šejh Abdu-r-Rezzak: Džin je kao pas, kada osjeti da se čovjek boji – on napada

Iako ga mnogi smatraju neobičnim čovjekom, za sebe kaže da je sasvim normalan. Rođen je 1971. godine kao treće dijete u egipatskoj porodici Al-Wakil. Završio je ekonomski fakultet, a potom upisao i studije na najstarijem svjetskom univerzitetu  “El-Azhar-u”. No, kako je ubrzo dobio posao asistenta poznatom egipatskom iscjelitelju Muhamedu Osami, studije na  “El-Azhar-u” je ostavio po strani. 
U Bosnu i Hercegovinu je došao 1994. godine. Jedno vrijeme je boravio u Zenici, potom u Jablanici. U posljednje dvije godine, sa suprugom i sinom, živi u Sarajevu. Njegovo ime je Ahmed Al-Wakil Abdu-r-Rezzak. Trenutno se ubraja među najpoznatije iscjelitelje Kur’anom u cijeloj BiH. U prizemlju iznajmljene kuće u sarajevskom naselju Briješće pacijenti mu dolaze iz svih krajeva zemlje, uglavnom, različitog spola i religijske pripadnosti.   

Utvare iza leđa

– Nije Vas strah posla kojim se bavite? Ipak se sukobljavate sa nevidljivim svijetom, sihirima, magijom…?

– Jednom jeste bilo, ali više nije, navikao sam.

– Šta znači, “Jednom jeste”?

– Liječio sam jednu ženu, i u pola tretmana je povikala kako mi neko stoji iza leđa. Sledio sam se i nisam se smio okrenuti. Ubrzo se sve smirilo, ali moram priznati, trebalo je dosta vremena da se oslobodim tog momenta.

– Kažete da liječite ljude od nevidljivih duhovnih bića – džina, znači li to da ih vidite?

– Ne, samo ih čujem. Mada, ima ljudi koji džine mogu i vidjeti. Ja ne! Postoji jedan čovjek u mom susjedstvu, koji ne liječi Kur’anom ali ipak vidi džine. Kada je Dejvid Koperfild dolazio u Sarajevo, pričao mi je da je vidio cijele vojske džina koji su došli sa Koperfildom. Pomoću tih džina, on zapravo, i manipuliše publikom. 

– Rekli ste, “Manipuliše džinima”, zar je to moguće?

– To je, zapravo, jedan vid saradnje džina i čovjeka. Ljudi koji sarađuju sa džinima obično se zovu sihirbazi. E sada, obzirom da džini mogu djelovati na ljudsku psihu, onda sihirbaz tu mogućnost koristi za ostvarivanje određenih ciljeva – svojih, ili zbog novca i nekog drugog interesa. Džini, također imaju neku svoju korist zbog čega to sve i rade.

Melodični Kur’an

– Hoćete reći da džini mogu upravljati čovjekom? 

– Džin ima mogućnost da jednim dijelom utječe na ljudski um. Jednostavno, takva su bića. Pa pomoću njih rade svi mađioničari. Na sličan način rade i proroci. Džini znaju, čuju i vide mnoge stvari, koje prenose sihirbazima. Na osnovu tih saznanja, ovi, kasnije, ukazuju na neke momente iz života.

– Dakle, sve se odvija u ljudskom mozgu. Da li je to njihov, mislim džinski, krajnji domet ili postoji još nešto? 

– Naravno da postoji! Neplodnost žene može biti posljedica džinskog uticaja, ali i mnoga druga oboljenja za koje medicina nema lijeka. Ludilo, sljepoća, učestala glavobolja… 

– Jako interesantno! Kakav je Vaš odnos prema takvim ljudima koji, kažete, sarađuju sa onozemaljskim svijetom? 

– Meni dolaze mnogi pacijenti koji su se liječili kod takvih ljudi, jer se oni predstavljaju kao iscjelitelji, a zapravo se radi o klasičnim sihirbazima, koji, na osnovu sporazuma, mogu napraviti da čovjeku bude lakše jedan izvjestan period, ali to nije dugotrajno rješenje. Opet, Allah najbolje zna šta je ispravno.

– Dakle, grozite se na takve ljude, a kakav je Vaš odnos prema džinima?

– Uglavnom korektan. Radim na bazi dogovora. Volim kada džin napusti tijelo mojih pacijenata na jedan miran način. Ukoliko džin ne pristaje na saradnju, onda pristupim metodi ubijanja džina.

– Nožem ili nečim drugim?!

– Ne! Poznato je da većina džina ne može podnijeti melodično učenje Kur’ana. Kada džin neće da izađe iz čovjeka, ja učim Kur’an pokraj njega. Dugotrajno učenje, ali i davanje pacijentu maslinovog ulja, meda, ćurekota, pojedinih ljekovitih trava… džin bude uništen u potpunosti, jer ga takve vrste ljekobilja stješnjuju u čovjeku. Ali, to je krajnja metoda na koju se odlučujem.

– Žao Vam ih je?!

– Oni znaju biti i nezgodni. Obzirom da žive u porodicama: udaju se, žene, rađaju djecu… baš sve kao i mi, postoji mogućnost osvete od bližnjih rođaka ili potomaka. Ali i iz nekih moralnih razloga. Osim toga, mislim da i oni znaju biti korektni ukoliko se prema njima ponaša korektno.

Džini u WC-u

Ramiz, koštunjavi starac, jedan je od prisutnih kojeg smo zatekli u šejhovoj ordinaciji, sjedio je skršetnih ruku. Nije želio otkrivati svoj identitet u cjelosti. Boji se, kaže, onih zbog kojih je kod šejha i došao, a koji još uvijek slobodno šetaju gradom. Traži lijeka za sina.
 
– Odveli su ga, kao sedmogodišnjaka, ’94. godine u logor. Kada je napokon bio razmijenjen, njegovo stanje je bilo očajno. Imao je psihičke i fizičke zaostatke u razvoju. Čuo sam da šejh ima ljekovite trave, med, ulja… koje odlično djeluju na zdravlje.

Gospođica Nizreta (27) iz Sarajeva je došla kod šejha zbog psihičkih tegoba. U tri navrata je ležala u bolnici za duševne bolesnike.

– Bojala sam se svega oko sebe. Televizora, mraka… nisam smjela ostajati sama. Kod šejha sam bila i prije na jednom tretmanu i bilo mi je bolje. Onda više nisam dolazila i ponovo sam počela osjećati iste strahove. Ovog puta moram izdržati do kraja.  
Ona vjeruje da se nije propisno ponašala u životu, te da je nagazila na džinsko kolo.

– Kada sam jednom prilikom čistila WC kod daidže u Njemačkoj čula sam kako me neko doziva. Šejh kaže da sam vjerovatno uznemirila džine koji su boravili u WC-u tog momenta. Ljekari nikada nisu mogli definisati moje oboljenje, no, šejh mi je pomogao.
 
Nakon razgovora sa Nizretom, stigla su još dva pacijenta. Jedan je bio krupniji čovjek, srednjih godina, odjeven u vojničku uniformu. Drugi je bila starija žena. Sa njima nismo razgovarali, jer već smo bili spremni da napustimo šejhovu ordinaciju. 

Kiša je lijek za mnoga oboljenja

Islamski učenjaci, oslanjajući se na mudrosti Kur’ana, kažu da se svaka bolest spušta iz neba ali i svaki lijek dolazi upravo odozgo, i to u kiši. Zato je, kažu, kišnica zdrava.

– Dovoljno je da čovjek izađe na kišu, da pokisne i da time riješi mnoge zdravstvene probleme. Ukoliko pak ne uhvati kišnicu, onda neka lijek traži u biljkama jer se on iz kišnice prenosi na njih – kaže šejh Rezak.

Med je božanski lijek

Džin ima mogućnost da jednim dijelom utječe na ljudski um. Jednostavno, takva su bića. Pa pomoću njih rade svi mađioničari. Na sličan način rade i proroci. Džini znaju, čuju i vide mnoge stvari, koje prenose sihirbazima. Na osnovu tih saznanja, ovi, kasnije ukazuju na neke momente iz života.

 

 

Iako svoje tretmane počinje i završava učenjem određenih Kur’anskih ajeta, šejh Rezak za svoje tretmane nerijetko koristi med, maslinu i maslinovo ulje, čurkotovo ulje, tamijan… 

– To je, zapravo, medicina Božijeg poslanika Muhammeda s.a.v.s. On je često preporučivao med kao lijek. To je Božanski napitak, spominje se i u Kur’anu, i treba ga koristiti što češće. Unošenjem meda i drugog ljekovitog bilja, organizmu dajemo takav stimulans da je nakon toga on u stanju oduprijeti se svakom oboljenju. Mada, sve što se dešava – dešava se Božijom odredbom. Biljke, med, ljekari… samo su posrednici preko kojih se lijek prenosi na čovjeka – kaže šejh Rezak

Džin je kao pas

Šejh Rezak kaže da je do sada spasio mnoge od džinskog uticaja. Ali i udijelio mnoge savjete u vezi sa ovim problemom. U tu svrhu je izdao i knjigu “Ključevi spasa”, u kojoj objašnjava pojedinosti ovog problema.

– Džin je kao pas. Kada osjeti da se čovjek boji – on ujeda. Tako i džini, napadaju kada je čovjek najslabiji. To su momenti prevelike radosti ili prevelike tuge, odnosno, kada čovjek zaboravi na Boga. U ovakav problem čovjek može doći i slučajno, tj. ako ih nenamjerno uznemirimo na prljavim i napuštenim mjestima, gdje oni najčešće borave. Zato se preporučuje izbjegavanje takvih mjesta. Problem može doći i ciljano, ako sihirbaz pošalje džine. To se naročito dešava danas, u svijetu kapitalizma. Djevojke koje se oskudno odjevaju, mogu postati meta džinu. Oni napadaju i ljude slabog imuniteta, baš kao i virus.


Aura.ba

Povezani članci