Ekonomija

Povratna karta 62 KM: Povezivanje Sarajeva i Krajine nakon 27 godina

Podsjećaju da će se po okončanju radova, od 1. jula uvesti u saobraćaj BH voz sa modernim Talgo garniturama na liniji Sarajevo-Bihać-Sarajevo. Karta u jednom smjeru će koštati 42,50 KM, a povratna će biti 62 KM. Na ovoj liniji vozovi sa Talgo garniturama će imati posebna kola za spavanje.

  Posebna kola za spavanje prve klase

Podsjećamo, elektrifikacijom Unske pruge Željeznice FBiH će nakon 27 godina povezati sve veće bh. gradove u jedinstvenu željezničku putničku mrežu.

– Prema planiranom redu vožnje voz će kretati iz Sarajeva za Bihać u 16:00 sati, a u Bihać će stizati u 00:28 sati. Iz Bihaća za Sarajevo, voz će kretati u 01:57 a u Sarajevo će stizati u 10:28 sati. Karta će u jednom smjeru koštati 42,50 KM, a povratna 62 KM sa popustima koje putnici ostvaruju po odgovarajućim osnovama. Vozovi sa Talgo garniturama koji će saobraćati na relaciji Sarajevo – Bihać imaju u svom sastavu i posebna kola za spavanje prve klase. Ova kola raspolažu sa deset posteljnih mjesta u pet zasebnih kabina – kazali su nam u Službi za odnose s javnošću ŽFBiH.

Dodaju da putnici koji žele koristiti ovaj vid usluge, pored vozne cijene plaćaju i poseban dodatak po cijeni od 25 KM za jedno posteljno mjesto. Putnici koji žele koristiti kabinu sa dva posteljna mjesta sami, pored vozne cijene plaćaju i poseban dodatak u iznosu od 40,00 KM.

– Povlastica od 30 posto odobrava se kod putovanja u grupi od najmanje šest odraslih putnika. Istu povlasticu uživaju i studenti, penzioneri, stariji od 60 godina života i novinari. Djeca starosti od četiri do 12 godina, slijepa lica i njihovi pratioci, kao i grupe veće od 30 putnika imaju povlasticu 50 posto od redovne vozne cijene. Kod korištenja povlastice putnici moraju imati propisan osnov za povlasticu. Za djecu do četiri godine vožnja je besplatna.

Bez odgovora iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture RH

Podsjećanja radi, Federalna vlada je u ovoj godini izdvojila 2,3 miliona KM za elektrifikaciju Unske pruge na potezu od Bosanskog Novog do Bihaća, i dalje Martin Broda. Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture Republike Hrvatske smo upitali da li je u planu revitalizacija Unske pruge od Martin Broda do Knina, ali smo do danas za njihov odgovor ostali uskraćeni, iako su nam ranije rekli kako je odgovor u pripremi.

Naime, 2010. godine Republika Hrvatska je zatvorila dionicu u dužini od 58 kilometara od Martin Broda do Knina.

Faktor

Povezani članci