Poljoprivreda u ofanzivi: Povećan izvoz brenda “Natura” za 100%
Bosanskohercegovački brend “Natura” je u protekloj sezoni zabilježio porast proizvodnje, ali i izvoza na tržište Evropske unije za čak 100%. S ovim povećanjem Natura je učvrstila lidersku poziciju kada je riječ o izvozu domaćih proizvoda u segmentu konzerviranog voća i povrća, saopšteno je iz ove kompanije.
Povećanjem proizvodnje, “Natura” je povećala i otkup sirovine od domaćih poljoprivrednika. Posebno se ističe uzgoj i otkup krastavca kornišona od oko 1500 kooperanata iz Bosne i Hercegovine. Uzgoj i otkup se vrši preko projekta “USAID Partnerstvo za razvoj agrobiznisa” gdje je firma “Natura food” partner, a najveći investitor u ovaj projekat je kompanija iz dijaspore „Brajlović“ GmbH Austria, članica Adriatic Group.
“Natura” u svom asortimanu ima preko 40 proizvoda iz programa kiselih salata, ajvara i marmelada. Svježe sirovine otkupljene od domaćih proizvođača se prerađuju u roku od 48h u dvije bh. fabrike “Natura food” i “Voćar-promet”, te se plasiraju na tržištu Bosne i Hercegovine kroz domaće trgovačke lance.
Pored domaćeg tržišta, “Natura” se izvozi u 14 zemalja EU. “Naturini” proizvodi se prodaju u velikim trgovačkim lancima i etno tržištu zemalja Beneluksa, Velike Britanije, Irske, te germanskim i skandinavskim tržištima.
“Natura food” i “Voćar-promet” Kozluk su članice Adriatic Group iz Beča, koja konstantno investira u bosanskohercegovačku privredu. U 2016. pokrenute su dodatne investicije i podrška domaćoj poljoprivrednoj proizvodnji, posebno u povećanju uzgoja krastavca kornišona, te uzgoju raznih sorti paprika, namijenjenih sopstvenim prerađivačkim kapacitetima.
Akos.ba