Liderstvo i menadžment

Neverbalna komunikacija kod razgovora za posao

Na početku razgovora nabacite osmjeh na lice. Time ćete pokazati da niste napeti, da ste zadovoljni i sretni što dolazite na razgovor baš u tu kompaniju. Nastojte da osmjeh ne djeluje umjetno i usiljeno, slobodno vježbajte pred ogledalom.

I ono što ne izgovorite imat će uticaja na ishod razgovora s mogućim poslodavcem

Pružite ruku, neka stisak bude snažniji, ali ne prejak

Pružanjem ruke pokazujete svoje manire i samouvjerenost, snažnim stiskom pokazujete da se ne bojite i da ste spremni suočiti se sa izazovima. Međutim prejaki stisak postiže kontra efekt jer može pokazati da ste nervozni ili da nešto forsirate to jest da to niste pravi vi.

Za vrijeme upoznavanja i razgovora sugovornika gledajte ravno u oči

Pokazujete da se ne bojite, da ste samouvjereni, skretanjem pogleda ili gledanjem u pod pokazujete nesigurnost i strah što se zasigurno ne očekuje od budućeg zaposlenika.

Ne buljite u sugovornikove oči, nos ili usta tokom razgovora

Kao što je važno gledati u oči tokom upoznavanja i za vrijeme razgovora, važno je da ne buljite kontinuirano u neki dio tijela ili lica sugovornika. Nastojte u pogledu biti spontani, ne fokusirajte jednu točku. Dobar i kvalitetan kontakt pokazuje poštovanje i interes.

Budite energični

Što više energije pokažete bit ćete interesantniji. No svakako ta energija ne bi trebala biti nervoza ili nervozni obrazac ponašanja.

Ne dodirujte svoje lice, grlo, usta, nos ili uši tijekom razgovora

Time odašiljete poruku nervoze, nesigurnosti, nelagode u društvu dotičnog sugovornika. Sugovornik će pomisliti da biste se nelagodno osjećali u kompaniji i ako dobijete posao.

Izbjegavajte prekrižene noge

Prekrižene noge stvaraju “zid” između vas i sugovornika.

Izbjegavajte križanje ruku i prstiju

Time ostavljate dojam da vam je dosadno ili da ste nezainteresirani za tematiku o kojoj se raspravlja.

Imajte ravno, ali ne i ukočeno držanje

To je imperativ tokom razgovora za posao. Povucite ramena natrag i sjedite uspravno. Time odajete dojam osobe od povjerenja. Ne budite ukočeni, samo uspravni, slobodno se pomjerite s vremena na vrijeme, nemojte se ukipiti kad dođete i ne micati se do kraja razgovora.

Nastojte pravilno disati

To će vam omogućiti da smanjite nervozu, u kombinaciji sa ravnim držanjem sugovornik će vas percipirati kao smirenu i čvrstu osobu koja zna šta želi.

Preuzeto sa: Savjetnica.com

Povezani članci

Back to top button