Vi ste ovdje
Home > Sport i zdravlje > Rekreacija > Izađite iz kuće i pokrenite se! Ideje za aktivan i zabavan vikend

Izađite iz kuće i pokrenite se! Ideje za aktivan i zabavan vikend

Što ako jednostavno ne volite vježbati u teretani ili ne možete pronaći motivaciju? Uživajte u suncu i rekreirajte se na otvorenom!

Lijepi dani nas jednostavno zovu da vrijeme provodimo na otvorenom! Ugrijani zrakama sunca boljeg smo raspoloženja, stvari nam se čine lakšima, a otvara se cijeli niz aktivnosti u kojima možete usdjelovati s najmilijima na otvorenom. Zaboravite na vikende u šoping-centru i uputite se u prirodu!

Ubacimo u petu brzinu

Ako osim boravka u prirodi želite početi “raditi” na svom tijelu sada je pravo vrijeme da krenete s vježbom. Donosimo nekoliko prijedloga sportskih aktivnosti koje su idealne za boravljenje u prirodi.

Intervalnim treningom do bržeg mršavljenja

Iskoristite svaki slobodan trenutak za boravak na otvorenom. Odabrana tjelesna aktivnost bit će još učinkovitija jer će vaše tijelo dobivati i više kisika. Ako ste sportski fanatik, uzmite bicikl, role ili jednostavno trčite, ali i isprobajte intervalnu tehniku aerobnog vježbanja. Princip je izmjene dvije do tro minute laganog tempa, zatim 30 do 40 sekundi brzog tempa.

Bicikl ili rolanje – koji je bolji izbor?

Trening ćete lakše izdržati, a smanjit ćete rizik od povreda ne dovodeći organizam u stanje preforsiranosti. Najvažnije je da ćete pridonijeti znatno bržem reduciranju kilograma te poboljšanju kondicijske sposobnosti.

Trčanje

Popis dobrobiti trčanja je toliko dugačak da bismo mogli potroš23iti cijeli dan raspravljajući o njima. Nedavno je istraživanje potvrdilo kako su fizički najaktivniji trkači smanjili rizik od oboljenja za 24 posto, odnosno žene za 30 posto. Trkači su manje skloni srčanim bolestima, moždanom udaru, dijabetesu, a trčanje snižava i pritisak, te povećava imunitet. Pozitivno utiče i na slabljenje vida koje nastaje uslijed starenja.

Frizbi

Dodavanje frizbija nije dječja igra! Iako za njega nije potrebna nikakva posebna priprema, čak ni predznanje igrača, dobro se možete oznojiti. Odlična je to igra koja poboljšava spretnost, reflekse te koordinaciju nogu i ruku.

Vježbajte u prirodi

Zašto ne biste vježbali u prirodi i na taj način zamijenili sprave za vježbanje i zatvorene teretane? Rekreacija u prirodi ima mnogo prednosti, a temperatura je idealna. Osjećat ćete se znatno bolje i poletnije zahvaljujući svježem zraku.

Ne postoji vježba koju ne možete izvesti na otvorenom, mišić na tijelu koji ne možete ojačati ili ideja s kojom možete pogriješiti.

“Pronađite drvo s okomitom ravnom i čvrstom granom koja će vam idealno poslužiti za zgibove. Njima ćete obuhvatiti vježbe za rameni pojas, ruke, trbušne i prsne mišiće. Ako grana nije sasvim ravna, svakako pri izvođenju serija promijenite stranu kako biste izbalansirali opterećenje. Ono mora biti jednako na obje strane tijela”, savjetuju trenerice.

Za početak dobra je i šetnja parkom, lagano trčanje i rastezanje, a naodmet nije dobro društvo. Uz takav ritual vježbanja (najmanje dva puta tjedno), rezultati i vitka linija sigurno neće izostati.

Ordinacija.hr

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top