Demo i MVP dan u SPARK-u
Jučer je u SPARK-u održan prvi Demo dan – najvažniji trenutak šesto-mjesečnog programa u kojem naši startupi svoje gotove proizvode prvi put predstavljaju potencijalnim investitorima i stručnom žiriju. Odmah nakon toga je uslijedio drugi MVP dan na kojem se druga generacija startupa pokazala rezultate svog tromjesečnog rada.
Ukupno deset naših startupa je “pitch-alo” pred više od trideset investitora, partnera i tročlanim žirijem (Darko Krezić – SPARK, Mario Krišto – NSoft, i Nevzet Sefo – REDAH). Svi oni htjeli su svoj proizvod predstaviti u najboljem mogućem svjetlu i osvojiti investitore.
Rezultati? Apsolutni pobjednik Demo dana je startup Sophico sa web i mobilnom aplikacijom koja omogućuje potpunu organizaciju i upravljanje za sportske klubove. Osvojili su 10.000 KM investicije, koju će iskoristiti za osnivanje tvrtke i daljnji razvoj. Još jedno vrijeme će ostati u prostorijama SPARKa – na taj način će lakše prijeći iz startupa u tvrtku, a i pomoći sljedećim generacijama startupa u SPARKu.
Drugo mjesto osvojio je tim Coffeetime, koji su izradili društvenu aplikaciju za jednostavne i brze dogovore sastanaka s prijateljima. Trenutno su u fazi izlaska na tržište, a od SPARKa su dobili pomoć i budžet za digitalni marketing.
Najmlađi startup tim u SPARKu – Amplius svom pametnom privjesku Rubico uspio podariti supermoći koje će korisnicima olakšati svakodnevni život. Prototip je spreman i sve funkcionira, a vrijeme je došlo za proizvodnju. Kako bi skupili potrebne financije za početak proizvodnje, Ampliusovci su se odlučili na crowdfunding kampanju. SPARK će, naravno, pomoći savjetima i promocijom kampanje. Pomoći možete i vi, a o detaljima kampanje ćemo vas uskoro obavijestiti.
Na kraju bismo izdvojili startup NHome, koji je već prerastao u tvrtku, te prešao iz faze razvoja u tržišnu fazu. Zbog odličnih rezultata u razvoju i prezentacije na Demo Danu tvrtka je dobila investiciju od 50.000KM u obliku dokapitalizacije. Vjerujemo da ćete i vi uskoro svoju kuću pretvoriti u pametnu koristeći NHome proizvode.
Druga generacija startupa je svoj MVP dan položila u punom sastavu, što znači da su svi startupi izradili svoj minimalno održiv proizvod i time su zaslužili nastavak svog boravka u SPARKu i još tri mjeseca u startup programu. Najviše se istaknuo startup pod imenom Raftmania, koji je dobio investiciju od 4.000 KM i osvojio publiku. A ova imena ćete također čuti u budućnosti puno puta: Stackrecord, OrderE, Campus i OnlineBIZ. Mi ćemo vas i dalje obavještavati o njihovim rezultatima.
Akos.ba