Delegacija Privredne komore Istanbula učestvuje na “Sarajevo Halal Fairu 2018.“

Delegacija Privredne komore Istanbula (ITO) potvrdila je učešće na međunarodnom sajmu halal industrije “Sarajevo Halal Fair 2018“ kojeg organizuje Bosna Bank International (BBI) u saradnji sa Islamskom zajednicom u BiH i Islamskom razvojnom bankom (IsDB) od 27. do 29. septembra 2018. godine, prenosi Anadolu Agency (AA).
Delegaciju iz Istanbula predvodiće Šekib Avdagić, predsjednik ITO-a, a uz njega će doći i rukovodeći ljudi nekih od najvećih turskih korporacija iz oblasti prehrambene, hemijske i finansijske industrije, te turizma.
“Privredna komora Istanbula, koja je u Sarajevu do sada organizovala šest sajmova turskih proizvoda, sa zadovoljstvom potvrđuje učešće svojih članica na ‘Sarajevo Halal Fairu’. U okviru turskog nacionalnog štanda na sajmu predstaviće se 15 članica Privredne komore Istanbula te pozivamo i sve druge učesnike ovog značajnog skupa halal proizvođača i pružatelja usluga da nas posjete, da razmijenimo iskustva, a moguće i uspostavimo saradnju“, saopšteno je iz ITO-a.
Tokom tri dana trajanja “Sarajevo Halal Faira 2018“ biće omogućeni susreti regionalnih proizvođača halal proizvoda i pružalaca halal usluga iz BiH, Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Slovenije, Makedonije i Albanije sa velikim kupcima i distributerima iz Evropske unije, Saudijske Arabije, Turske, Bahreina, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Malezije, Indonezije i mnogih drugih zemalja.
Organizatori SHF-a posebno ističu da je tržište halal proizvoda i usluga jedno od najbrže rastućih na svijetu, što može ilustrovati podatak da potrošnja samo na halal hranu i piće raste gotovo dvostruko više od globalnog rasta prema podacima State of the Global Islamic Economy Report 2017-2018. Prema istom izvještaju, trendovi rasta zabilježeni su i u oblasti halal turizma, farmaceutskih proizvoda, kozmetičkih proizvoda, islamskih finansija…
Potražnja za halal proizvodima i uslugama raste iz godine u godinu i već sada je prisutan nedostatak ponude u odnosu na potražnju, što je prilika kompanijama iz regiona da se predstave veleprodajnim i maloprodajnim lancima na SHF-u.
akos.ba