Da li roditeljski sastanak može biti u obliku radionice?
Tema radionice bila je „Komunikacija, učenik, roditelj, nastavnik, menadžment, škola“.
Cilj ovog projekta je otvaranje prostora povjerenja, podrške, uzajamnog komuniciranja i što boljeg međusobnog upoznavanja roditelja.
Nakon dobrodošlice uslijedio je jednoiposatni rad u sklopu kojeg su se obrađene tri teme pod nazivom “Otapanje leda, “Rad u grupama” i “Drvo osjećanja”.
Tema “Otapanje leda” služila je da se roditelji bolje upoznaju, podijele svoje misli i povremenim mijenjanjem mjesta sjedenja ostvare što više međusobnih kontakata.
Tema “Rad u grupi” je realizirana tako što su roditelji podijeljeni u nekoliko grupa. Svaka grupa imala je zadatak da obrađuje teme poput “Potrebe djece da bolje uče u školi”, “Uloga roditelja”, “Menadžment”, “Učiteljica” i sl. Cilj ovog zadatka bio je da roditelji daju svoje mišljenje i da ostalima predstave zaključke.
Treći zadatak nazvan “Drvo osjećanja” imao je za cilj da roditelji crtanjem smješka ili ljutka pokažu kako su se osjećali tokom roditeljskog sastanka.
U kreiranju zadataka za radionicu učestvovali su i učenici 2A razreda, njih ukupno 22. Djeca su nacrtala sličice te izradila maštovite pozivnice za roditeljski sastanak.
“Ovakav vid roditeljskog sastanka po prvi put je održan u našoj školi, a s obzirom na vrlo pozitivna iskustva zajedničkog druženja u budućnosti možda organizujemo nešto slično. Ovaj način rada sa roditeljima je dobar da se što bolje međusobno upoznaju, da se opuste i druže” – kazala je za Tuzlarije učiteljica Merima Hasić.
Potrebno je istaknuti da je radionica protekla u izuzetno pozitivnom tonu jer je postignuta grupna povezanost, međusobno povjerenje, dobra komunikacija, te ravnopravan odnos između svih sudionika radionice. Roditelji su više nego zadovoljni i iskazali su želju da se u budućnosti ponove ovakvi roditeljski sastanci. Radionici je prisustvovao i predstavnik“MIOS-a” – Međunarodno udruženje “Interaktivne otvorene škole”.
ioskole.net