Ekonomija

Agrokomerc na krilima AS grupacije osvaja region i Evropu

Nakon što je kompanija AC Food, članica AS Grupacije iz Tešnja, kupila dio Agrokomerca i preuzela pogone koje je koristila firma Gadžo komerc, već je dogovoren izvoz za nekoliko zemalja, a dogovara se plasman proizvoda na još nekoliko stranih tržišta.

Trenutno je u krajiškom divu zaposleno 115 osoba, a prvi šleper proizvoda otišao je za Skandinaviju. Radi se na vraćanju i obnavljanju brendova: Kremipan, Maza, kafa Emina i drugih.

Sporazumom od 1. juna, AC Food je od kompanije Gadžo preuzeo pogone Topsa, Petita i čajnih kolutića, čokolade, krem namaza, fabriku proizvodnje majoneze i kečapa.

Preuzeli su i svih 85 radnika a otvaranjem regionalnog centra Klasa zaposlili su novih 5 i u okviru otkupa jagoda 15 ljudi.

Sad brojimo oko 115 ljudi“, rekao je Smail Korajlić, iz AS Grupacije, i dodao: „Planovi su nam do kraja godine da osposobimo pogon supa i očekujemo i tu zapošljavanje nekih 15-ak ljudi“.

Plan za dalje je širenje izvoza na zemlje regiona, Skandinavije i svijeta.

Dogovorili smo isporuku jednog šlepera za Švedsku, zatim par paleta za Makedoniju, u intenzivnim smo razgovorima za Crnu Goru, Albaniju i Srbiju“, rekao je Korajlić u emisiji Biznis magazin RTV USK, a prenosi BiznisInfo.

Kocke za supu koje se trenuto rade u Italiji u narednom periodu će se raditi u Velikoj Kladuši.

Mi kao tržišni igrač koji posluje na tržištu BiH i još 27 zemalja svijeta, 20 zadnjih godina radimo na tržištu. Ništa se ne dešava preko noći. Trenutno naši projektni timovi snimaju situaciju na terenu, naši brend menadžeri gledaju konkurenciju, gledaju koji su trendovi na tržištu, pogotovo na području čokolada, supa i biskvita“, rekao je Korajlić.

Prema njegovim riječima, definitivno su se odlučili za izlazak četiri nove vrste čokolada ali je prerano da govori koje će to čokolade biti.

Za otprilike šest mjeseci nakon preuzimanja očekuju povećanje kapaciteta prodaje ali i broja artikala i zaposlenih osoba.

BiznisInfo

Povezani članci