Kako je Dita dobila masovnu podršku na Facebooku
Vijesti o pokretanju proizvodnje u Diti postaju najčitaniji sadržaji na mnogim portalima
Piše: Sanadin Voloder
Medijsku sliku u periodu nakon rata u Tuzli u najvećoj mjeri odredila su dešavanja oko velikih privrednih sistema koji se nisu baš najbolje snašli u procesu tranzicije. Štrajkovi i nezadovoljstvo radnika su kulminirali nasilnim protestima u februaru prošle godine. Agonija se, nakon tih dešavanja, još više produbila jer je radnički ustanak kidnapovan od strane političkih igrača u odorama radnika, građana ili NVO aktivista. Vlasti u Tuzlanskom kantonu su se, pored dugova kompanija, suočile sa višemilionskim štetama na zgradama javnih institucija.
Sve ovo se dešava u izbornoj godini, a poplave u maju i augustu dodatno pogoršavaju stanje. Na formiranje vlasti se čeka mjesecima i već nakon dva-tri mjeseca dolazi do dubioza vladajuće koalicije.
U ovom općem sivilu jedna kompanija budi nade. Radi se o tuzlanskoj Diti, nekadašnjem gigantu hemijske industrije čiju sudbinu u svoje ruke preuzimaju radnici i sami pokreću proizvodnju.
Ova vijest se brzinom ljetnog požara širi medijskim prostorom Bosne i Hercegovine. TV kuće i portali šalju svoje ekipe da se uvjere u istinitost tvrdnji radnika.
Opširnije na portalu Al Jazeere:
Kako je Dita dobila masovnu podršku na Facebooku