Liderstvo i menadžment

Zašto ne mogu upravljati vremenom na kvalitetan način?

Evo četiri moguća razloga:

Menadžment je za neke ljude jednostavna stvar, dok je drugima on kompliciran poduhvat. Često od čitatelja dobijem frustrirajuće emailove koji me pitaju: “Zašto mi ne ide upravljanje sa vremenom?”

Njima obično odgovorim kroz moj privatni trnerski rad ili im predložim da upišu neki od mojih kurseva o upravljanju vremenom.

Ono što sam primjetio jeste da svi navode iste razloge.

Postoje četiri osnovna razloga zbog kojih većina ljudi nije u stanju da adekvatno upravlja svojim vremenom.

Nakon što otkrijete koji je vaš razlog, biće vam lakše da ga prevaziđete i upravljate vašim vremenom.

  1. Nedostatak motivacije/Dugoročni ciljevi

Ovo je najčešći razlog kojeg sam otkrio kod većine ljudi koji nisu bili u stanju da uprvljaju svojim vremeno. Promjena načina života s ciljem da se bude produktivniji, zahtjeva veliki napor, a niko ne može učiniti taj korak bez velike motivacije. Zbog toga je ključno imati motivaciju kako biste naučili upravljati vremenom.

Ovdje ne mislim na kratkoročne ciljeve kao što je završetak semestra studija ili okončanje čitanja neke knjige. Ovdje mislim na dugoročnu motivaciju poput: “želim otkriti način kako da pomognem siročadima u mojoj zemlji” i “želim da osnujem islamski centar u cilju pomaganja muslimana.”

To je dugoročni plemeniti cilj koji zahtjeva kvalitetno upravljanje vremenom.

2.Loše navike

Druga prepreka za kvalitetno upravljanje vremeno su loše navike. U mojoj knjizi “Geting The Barakah” posvetio sam cijelo poglavlje ovoj temi.

Zamka zvana navika

Kako se menadžment vremena sastoji od formiranja novih navika, najteža stvar na samom početku jeste ustrajavanje na tim novim navikama sve dok one ne postanju sastavni dio vas. Loše navike je teško prekinuti, ali ne i nemoguće. Ključno je imati jasan razlog za to i naviku koja će ih zamjeniti. U smislu menadžmenta vremenom ovo podrazumijeva zamjenjivanje navike da se odugovlači sa navikom da se planira, raspoređuje i radi na savijetovanju.

Međutim, bez odlučnosti i predanosti teško je održati ritam, tako da je važno poduzeti mjere kako bi se izbjegao povratak lošim navikama.

Metode koje možete koristiti kako biste to spriječili nalaze se u mojoj knjizi “Geting The Barakah” koja je dostupna online na slijedećem linku.

  1. Nemogućnost da se odrede prioriteti u životu

Sljedeći razlog koji je također vrlo čest, objašnjen je u cijelom jednom poglavlju moje knjige. Većina nas ne razumije šta su nam dnevni prioriteti. Evo nekoliko primjera:

  • Da li je pet dnevnih namaza prioritet u tvom životu?
  • Da li ti je učenje Kur’ana na dnevnoj bazi prioritet?
  • Da li je odvajanje vremena za tvoju djecu jedan od tvojih prioriteta?
  • Da li ti je lični razvoj jedan od prioriteta?

Znat ćeš da ti je nešto prioritet ako si spreman potrošiti i vrijeme i novac na to. Postoji jedna vrlo jednostavna izreka u menadžmentu vremenom: “Ako odvajaš vrijeme za velike stvari, načićeš vremena i za male stvari.”

  1. Jednostavno nikada nisi pohađao kurs ni učio o menadžmentu vremena

U tom slučaju, ti jednostavno trebaš da učiš o jednom o tvojih izvora menadžmenta vremenom.  Mi u Islamic Self Help, nudimo dvije metode učenja menadžmenta vremena:

Pridruži se našem kursu po cijeni 44 dolara

Kupi knjigu za 9.99 dolara

Nudimo vam i specijalnu ponudu ovih dana za kupovinu elektronski knjiga.

Ako upotrijebiti ovaj link za kupovinu naše knjige po cijeni od 13.99 dolara, dobićete vašu knjigu o upravljanju vremenom i workbook za Postavljanje ciljeva skupa sa još dvije knjige čija je pojedinačna vrijednost 10 dolara.

Klikom na sljedeći link ostvarite ovu specijalnu ponudu.

Autor: Ismail Kamdar

Za Akos.ba preveo Fahrudin Vojić

 

Povezani članci