Zadnja dionica: Počinje izgradnja LOT-a 2c Sarajevske zaobilaznice
Načelnik Općine Novi Grad Sarajevo Semir Efendić uručio je jučer Mirsadu Dizdareviću koordinatoru projekta Sarajevska zaobilaznica iz JP Ceste FBiH, građevinsku dozvolu za početak gradnje prve faze LOT-a 2C. Time su se stekli uslovi za početak izgradnje posljednje dionice Sarajevska zaobilaznice, koja će kružni tok u Briješću spajati sa ulicom Safeta Zajke.
„Velika je stvar da ulazimo u izgradnju posljednje dionice Sarajevske zaobilaznice. Ta priča traje deset godina. Naime toliko je prošlo od kada je Vlada FBiH uzela kredit za izgradnju Sarajevske zaobilaznice. U junu ove godine taj kreditni aranžman se zatvara, a sredstva koja se ne povuku do tada, više se ne bi mogla iskoristiti. Taj dio saobraćajnice uopće nije bio isprojektovan niti su bili riješeni imovinskopravni odnosi, tako da smo krajem prošle godine obavili razgovore sa predstavnicima JP Ceste FBiH, premijerom Vlade FBiH i dogovorili da krenemo u relizaciju ovog značajnog projekta. Općina je u saradnji sa Kantonom Sarajevo preuzela obavezu rješevanja imovinskopravnih odnosa, a Ceste FBiH proceduru odabira izvođača radova i finansiranje izgradnje LOT-a 2c“, izjavio je načelnik Semir Efendić.
Dodao je dok budu trajali radovi na prvoj fazi koja obuhvata i sam objekat mosta (pergole) preko željezničke pruge riješit će i ostatak imovinskopravnih odnosa.
Vrijednost ugovorenih radova iznosi oko 9,5 miliona maraka i 4,2 miliona za imovinskopravne odnose, što znači da će projekat koštati oko 14 miliona maraka.
Izgradnja posljednje dionice Sarajevske zaobilaznice je od izuzetne važnosti za glavni grad BiH. Osim što će dodatno smanjiti saobraćajne gužve, iako su one sa izgradnjom prvog dijela Sarajevske zaobilaznice u velikoj mjeri smanjene, ona na neki način predstavlja preduslov da se u Sarajevu u budućnosti krene u realizaciju izgradnje autoputa, koji bi se spajao sa LOT-om 2c do željezničke stanice i dalje.
Koordinator projekta Mirsad Dizdarević je kazao da će izvođač biti uveden u posao za nekoliko dana, a radit će se najzahtjevniji dio trase. „Nakon potpisivanja ugovora sa odabranim izvođačem radova, izvođač će biti uveden u posao. Ovim projektom grad Sarajevo će na najbolji mogući način riješiti pitanje ulaska i izlaska iz grada, na vrlo kvalitetan način. Naše su procjene da će prva faza biti završena za četiri do pet mjeseci“, rekao je Dizdarević. Radove će izvoditi respektabilne domaće kompanije Euro-Asfalt i ŽGP, koje su uspješno uradile i LOT 1 i 2 Sarajevske zaobilaznice.
Izvođenje radova neće uticati na odvijanje saobraćaja, odnosno neće biti saobraćajnih gužvi, jer će se radovi izvoditi van koridora gradskih saobraćajnica.
Akos.ba