Ekonomija

Turkish Airlines: Promet raste iz godine u godinu na bh tržištu

Trenutno imamo 18 letova sedmično Sarajevo-Istanbul i pružamo izvrsne konekcije za dalje letove za SAD. Zadovoljni smo organizacijom ovogodišnje konferencije koja je na visokom nivou i već smo stupili u kontakt sa sedam-osam firmi koje su zainteresovane za naš produkt, kazao je Jusuf Jamakosmanović, regionalni predstavnik marketinga Turkish Airlinesa za BiH

  Promet turske aviokompanije Turkish Airlines u BiH raste iz godine u godinu, a posebno raste broj putnika s Bliskog istoka prema BiH, poručili su predstavnici ove aviokompanije danas u Neumu, javlja Anadolu Agency (AA).

Naime, oni su dio trodnevne Microsoft NetWork 6 konferencije koja je sinoć počela u Neumu.

Jusuf Jamakosmanović, regionalni predstavnik marketinga Turkish Airlinesa za BiH kazao je da je ova aviokompanija prvi put ove godine zvanični avioprevoznik Microsoft konferencije.

“Svi smo svjedoci ekspanzije IT sektora u BiH. Microsoft je naš dugogodišnji partner i mi s njima imamo potpisan ugovor prema kojem svi zaposlenici širom svijeta Microsofta imaju popuste na avio karte Turkish Airlinesa”, pojasnio je Jamakosmanović.

Podsjetio je da ova aviokompanija ove godine u BiH slavi 20 godina letova Sarajevo-Istanbul.

“Trenutno imamo 18 letova sedmično Sarajevo-Istanbul i pružamo izvrsne konekcije za dalje letove za SAD. Zadovoljni smo organizacijom ovogodišnje konferencije koja je na visokom nivou i već smo stupili u kontakt sa sedam-osam firmi koje su zainteresovane za naš produkt”, kazao je Jamakosmanović.

Govoreći o prometu u BiH, istakao je da on raste iz godine u godinu, posebno raste broj putnika s Bliskog istoka prema BiH.

“Istanbul kao čvorište pruža izvrsnu konekciju putnicima s Bliskog istoka do Sarajeva. 2015. je jedna od najuspješnijih godina što se tiče našeg poslovanja u BiH. Preko 100.000 putnika je u prošloj godini letjelo iz Sarajeva”, pojasnio je Jusuf Jamakosmanović. Dotakli su se i popusta na cijene avio karata kazavši da do septembra nema više akcija, jer počinje ljetna sezona kada su letovi skoro pa konstantno puni.

Na druženju uz kafu su bili i ostali predstavnici Turkish Airlinesa među kojima je bio i marketing menadžer Halit Levent Sirin.

Akos.ba

Povezani članci

Back to top button