Vodeća turska kompanija u oblasti mikromobilnost BinBin od sada i u Bosni i Hercegovini!
BinBin je tehnološka kompanija koja razvija sopstvenu tehnologiju u oblasti urbanog transporta i nudi ekološki prihvatljiva i praktična riješenja u mikromobilnosti.
Kompanija nudi praktičnu i održivu opciju prijevoza korisnicima koji su umorni od gradskog saobraćaja. Također ima za cilj smanjenje emisije ugljika razvojem ekološki osjetljivih tehnologija i nastavlja svoje napore s najvećom pažnjom i pozornosti za sljedeće generacije.
Trenutno, usluga je dostupna u 14 gradova u Turskoj, uključujući Istanbul, Izmir, Konyu, Kajseri, Antalyu, Eskišehir, Samsun, Adanu, Kocaeli, Bursu, Trabzon, Diyarbakır, Gaziantep i Sakaryu, te u Sofiji i Sarajevu kao novim destinacijama gdje BinBin pruža svoje usluge za od više od 1,5 miliona korisnika.
Nakon prve strane investicije u Sofiji, glavnom gradu Bugarske, kompanija ulazi i na tržište Bosne i Hercegovine. BinBin ima za cilj unaprijediti urbanu mobilnosti i korisnicima olakšati putovanja na kratke udaljenosti unutar grada Sarajevu sa 500 električnih romobila marke Segway.
Sve što je potrebno da korisnik uradi, jeste da instalira BinBin aplikaciju na svoj mobilni uređaj, doda način plaćanja i pronađe najbliži BinBin u blizini.
Nakon toga, putovanje počinje otključavanjem romobila gdje se korisniku nude tri moda vožnje, ovisnosti o preferencijama i sposobnostima upravljanja. Nakon završene vožnje, korisnik je dužan da romobil parkira na prilagođeno mjesto kako ne bi ugrožavao pješake, te zaveže i zaključa romobil putem aplikacije.
Širenje poslovanja i rast u inostranstvu
Izvršni direktor BinBin-a, g. Kadir Abdik, istakao je da su operacije u Sarajevu započeli sa romobilima nove generacije koji su najbolje prilagođeni gradskim uslovima u Bosni i Hercegovini, te dodao:
“Nakon Sofije, vrlo smo sretni što počinjemo nuditi naše usluge u Sarajevu. Cilj nam je da svojim iskustvom u operacijama i uslugama za korisnike, kao i našim novim romobilima, napravimo razliku u ekosistemu kada je u pitanju urbana mobilnost. Ne postoji mnogo kompanija koje mogu upravljati terenskim operacijama i korisničkim iskustvom tako besprijekorno kao što mi to radimo. Naše poslovanje je po prirodi 24/7. Kako bismo pružili najbolju uslugu našim korisnicima, osigurali smo da naš terenski tim bude dostupan 24/7 za sve eventualne probleme koje korisnici mogu imati.“
Pored vrhunske usluge i romobila odličnih performansi, daljni rast i širenje poslovanja je također jedan od prioriteta kompanije.
„Cilj nam je da budemo u 15 gradova u inostranstvu do kraja 2022. Na tom putu, nastavićemo sa našim ulaganjima u zemlje u kojima vjerujemo da možemo stvoriti dodatnu vrijednost. Kao kompanija koja se otvara prema svijetu, cilj nam je da rastemo na zdrav i stabilan način kako u inostranstvu tako i u našoj zemlji” – zaključio je g. Abdik.
Akos.ba