Vi ste ovdje
Home > Sport i zdravlje > Rekreacija > Što će vožnja bicikla učiniti za vaše zdravlje?

Što će vožnja bicikla učiniti za vaše zdravlje?

Ako vam je na pameti gubitak kalorija, bicikliranjem ćete se sigurno riješiti suvišnih masnoća- u 60-ak minuta vožnje bicikla možete izgubiti između 450 i 800 kalorija, ovisno o brzini, težini i usponu.

Povoljan uticaj bicikliranja na zdravlje

Redovnom vožnjom bicikla povoljno utičete na zdravlje – smanjit ćete rizik od nastanka nekih bolesti i uživati u životu bez stresa!

  1. Gubitak kilograma i lijepi mišići

Ako vam je na pameti gubitak kalorija, bicikliranjem ćete se sigurno riješiti suvišnih masnoća- u 60-ak minuta vožnje bicikla možete izgubiti između 450 i 800 kalorija, ovisno o brzini, težini i usponu. Prilikom okretanja pedala na biciklu rade velike grupe mišića: mišići potkoljenice, mišići prednje i stražnje strane natkoljenice, mišići stražnjice i oni trbušni.

  1. Rješava vas stresa

Ljubitelji bicikliranja će reći kako je ta aktivnost svojevrsna anti-stres terapija. Mnoga su istraživanja pokazala kako samo 20 minuta dnevno na biciklu može utjecati na smanjeno lučenje hormona koji uzrokuju stres. Naravno, svjež zrak i zrake sunca će dodatno pojačati osjećaj sreće.

  1. Ne opterećuje tijelo

Tokom vožnje bicikla naše tijelo je u sljedećem položaju pa vaša stopala, zglobovi i koljena neće doživjeti opterećenje. Važno je pravilno podesiti bicikl kako bi se izbjegao mogući napor.

  1. Čuva vaše srce

Srčane bolesti jedan su od najčešćih uzroka smrti žena u svijetu, a dva najveća rizika su visok pritisak i povišeni holesterol. Rezultati jednog istraživanja provedenoga na sveučilištu Purdue u SAD-u, tvrdi kako samo 30-ak kilometera bicikliranja sedmično može smanjiti šanse za srčana oboljenja i do 50 posto, a prema tvrdnjama Britanskog instituta za bolesti srca oko 10,000 ljudi koji su izgubili živote zbog bolesti srca je moglo biti spriječeno samo da su održavali formu i bavili se laganom vježbom poput bicikliranja.

  1. Bolji društveni život

Što vrijedi za sve aktivnosti na otvorenom, vrijedi i za biciklizam, pa tako možete računati na veću opuštenost i više energije što će vas lakše povezati sa kolegama na poslu i slučajnim prolaznicima na cesti.

  1. Čuvate okoliš

Za održavanje zdravlja je važan i zdrav okoliš! Stoga se već danas odlučite na korištenje ovog prijevoznog sredstva kako biste doprinijeli zdravlju cijele zajednice.

ordinacija vecernji

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top