Moja putovanja

Singapur – savršen spoj Azije i zapadnog svijeta

Nakon svega 45 minuta leta iz Kuala Lumpura sletjela sam u Singapore i već na aerodromu mi je bilo jasno da sam došla u zemlju u kojoj je sve uredno i čisto, savršeno organizirano, ali i izuzetno skupo (posebice nakon što sam provela neko vrijeme u Tajlandu).

No, ta njihova urednost i čistoća uopće ne čude ako uzmete u obzir da je Singapur pravi mali grad (država) kazni. Tako se na primjer bacanje smeća na ulicu strogo kažnjava. Jedna od čuvenih kazni je zabrana žvakanja žvakačih guma na cesti tako da je žvakače moguće kupiti jedino u ljekarni. Navodno ovdje čak i detaljno peru gume na automobilima kako bi auti što manje prljali ceste.

Na aerodromu sam uzela shuttle do grada koji me direktno odveo do hotela za svega 9 singapurskih dolara i to je jedino što je bilo jeftino u ovom gradu. Već za vrijeme vožnje prema gradu bilo je i više nego jasno da sam došla u visoko urbaniziranu zemlju koja je pružala najbolje od azijskog i zapadnjačkog svijeta.  Hotel mi se nalazio u kineskoj četvrti koja je svega bila udaljena nekih 15ak minuta do najužeg centra grada. Savršena lokacija jer gotovo uopće nisam morala koristiti podzemnu željeznicu već sam skoro cijeli grad uspjela prehodati. No da vas ne zavaravam previše, nije se radilo o pretjerano velikom gradu.

Nakon što sam se smjestila u hotel, bilo je odmah pravac grad. Imala sam samo dva dana u Singaporu i nisam htjela gubiti ni minute u hotelu. Već nakon pola sata bila sam oduševljena. Grad je fenomenalan, jedan od onih u kojima imate osjećaj da biste se mogli istog trena preseliti. Sve nekako funkcionira, sve je organizirano i napokon me svi razumiju jer je engleski jedan od službenih jezika. Bilo je to pravo osvježenje nakon Tajlanda i Malezije gdje je lamatanje rukama i nogama jedan od uobičajenih načina komunikacije.

Prvi dan sam rezervirala za sam grad, a drugi dan za posjet otoku Sentosa i onoga što mi je eventualno ostalo još za pogledati. Obišla sam zgradu parlamenta, zgradu ustavnog suda, prošetala se uz rijeku, posjetila četvrt mala Indija, zatim arapsku četvrt kojom dominira prekrasna džamija, te na kraju naravno završila u jednom od brojnih šoping centara. Inače grad je i prava šoping meka. Imaju mali milijun šoping centara od kojih su neki toliko veliki da imate osjećaj da vam treba poseban plan kako biste se snašli. Na kraju dana, otišla sam u kinesku četvrt koja je preko dana totalno prazna i nezanimljiva, ali navečer postaje žila kucavica grada prepuna ljudi, malih štandova i restorana.

Drugi dan je bio rezerviran za plažu. Uzela sam podzemnu te žičaru i napokon došla na plažu. Plaža se nalazila na otoku Sentosa na kojem se nalazi i ogroman vodeni park, masa hotela, ali i čuveni Universal Studios. No moram priznati da mojem razočaranju nije bilo kraja. Plaža sama po sebi bila je lijepa, prekrasan bijeli pijesak, masa malih beach barova, ali svega 500ak metara od obale nalazili su se tanker ili teretni brodovi. Iskreno nisam htjela ni prst umočiti u tu vodu iako se masa ljudi kupala. Ja sam se zavukla u neki bar i jednostavno uživala. Doslovno se kupate sa pogledom na te brodove.

Image result for singapur hotelsNakon plaže uputila sam se prema jednoj od najskupljih građevina na svijetu Marina Sands Bay koji se sastoji se od hotelskog kompleksa sa 2.600 soba , muzejem u obliku lotosa i najvišim bazenom na svijetu, jer se nalazi na 55. katu i to 240 metara iznad zemlje. Nažalost jedino čemu mi obični smrtnici imamo pristup je vidikovac sa kojega se pruža prekrasan pogled na cijeli grad, te se u daljini vidi taj savršeni hotelski bazen koji kao sa se slijeva sa nebom.

Dan i posjet ovom prekrasnom gradu/državi sam završila u čuvenom Long baru unutar još poznatijeg Raffles hotela. Bio je to ipak savršen završetak, savršenog vikenda. Savršen dejt između mene i Singapore je bio završen. No jedno je bilo sigurno! Vratit ću se!