U Fokusu

Šejh Ebul-Hasan el-Nedewy o šiitskom stavu spram Kur`ana veličanstvenog

Obzirom da se ovih dana rasplamsala rasprava oko šiitskog stava spram Kur`ana a koji su oni nedavno objavili na svom portalu "Mulla Sadra"… vidim za shodno da i ja dam svoj skromni doprinos ovoj temi.

Zvanični portal IZ Bosne i Hercegovine "Riajset.ba" je prije dva dana objavio jako koristan tekst Dr. Enesa Karića koji je ukazao na opasnost takvog viđenja i širenja tih ideja među Bošnjake i muslimane, općenito.

Dr. Karić navodi da takav stav o Kur`anu zastupaju samo ekstremni šije "gulātušiizmom (ekstremni šiizam)" no, biće da je to opće prihvaćen stav kod šija i da oni koji misle drugačije su samo izuzetak.

Za početak navodim šta je o tome rekao poznati islamski učenjak – iz Indije – šejh Ebul-Hasan El-Nedevijj, rahimehullah.

On u svojoj knjizi "Dvije oprečne slike kod Ehlis-sunne i šija imamamija", nakon što je naveo riječi poznatih orijentalista – nepriajtelja Muhammeda, sallallahu alejhi ve selleme – o tome da Kur`an nije izvrnut, šejh Nedevi kaže:

"Akida sekte isna ašerijja (šiija) i njihove riječi u pogledu plemenitog Kur’ana:

Nasuprot ovoga, predočit ćemo riječi ove sekte isna ašerijja u vezi s Kur’anom. Odista ljudi ove sekte su ubijđeni da je Kur’an izvrnut, i gotovo da su na tome svi složni (konsenzus).
Nuri Tabersi je napisao posebnu knjigu na temu dokaz izvrtanja Kur’ana i nazvao ju je “Faslul-Hitabi fi isbati tahrifi Kitabi Rabbil-Erbab”.

U ovoj njegovoj knjizi on je naveo da ima više od dvije hiljade predaja od naših (tj. njihovih) bezgriješnih imama koje potvrđuju iskrivljavanja u Kur’anu u svim oblicima.

Šiitska ulema i njihovi pisci iznose govor i pisanje iz vremena Bakira Medžlisija – koji se smatra pečatom muhaddisa ove sekte (isna ašerijja) i tumačem “šiitskog” mezheba u desetom i jedanaestom stoljeću po Hidžri, pa čak šta više i nakon tog stoljeća – da sadašnji Kur’an nije posve lišen iskrivljavanja i promjene, oduzimanja i dodavanja.

Uvaženi čitaoci su već na osnovu onoga što smo ranije iznijeli, upoznati s Homejnijevim riječima:

”Lahko im je bilo (tj. plemenitim ashabima) da izbace ove ajete iz Kur’ana, da iskrive ovu nebesku Knjigu, da spuste zastor na Kur’an i da ga sakriju od očiju svjetova.”
Zatim kaže:
”Sumnja (optužba) iskrivljavanja koju muslimani upućuju židovima i kršćanima apsolutno je potvrđena kod ashaba”.

A u “Usulul-Kafi” – koji se smatra najpouzdanijom knjigom kod imamija – navode se primjeri za mjesta u Kur’anu iz kojih su, u potpunosti, izbačeni ajeti i u kojima su se dogodila oštećenja.

U ovim sumnjičenjima toliko su daleko otišli da tvrde da su dvije trećine Kur’ana izbačene i uništene, a broj njegovih ajeta je bio sedamnaest hiljada ajeta.
Oni su ubijeđeni da je original Kur’ana ono što je sabrao Alija, radijallahu anhu.
On se nalazi kod odsutnog imama (imamun gaibun) i razlikuje se od ovog postojećeg Kur’ana.

Neki njihovi imami kažu: ”Mi imamo Fatimin Mushaf i on je tri puta veći od ovog postojećeg Kur’ana.” 

Piše: Prof. Halil Makić

Akos.bA

Povezani članci