Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Liderstvo i menadžment > Savjeti za podizanje samopouzdanja: Budi u formi i zdrav

Savjeti za podizanje samopouzdanja: Budi u formi i zdrav

Fitness i zdravlje su strogo preporučeni u islamu. Mnogo je hadisa koji upozoravaju na prejedanje, nezdrav život i lijenčarenje. Moderni način života je prouzrokovao da se ljudi bore da ostanu fit, što je još uvijek moguće za one koji se trude da to postignu. Fitness je direktno povezan sa samopouzdanjem. Generalno, ljudi koji su fit i zdravi imaju veće samopouzdanje nego oni koji su lijeni i žive nezdravim životom. Mnogo je razloga tome. Fitness is znak da neko ima samodisciplinu, pravilno planiranje i postizanje ciljeva, dok se mnogi bore s tim. Kada neko to može da postigne, to mu povećava samopouzdanje. Također, fizička forma pomaže da um ostane bistar i na visokom levelu energije, jer obje te stvari su potrebne kako bi se ostvarili glavni ciljevi bilo koje vrste.
Evo nekoliko jednostavni savjeta kako ostati fit:

1. Dovoljno sna

Svaki čovjek je jedinstven. Prosječnoj osobi je potrebno šest do osam sati kako bi ostala produktivna. Manje od toga čovjeka čini tromim, a više od toga ga čini lijenim. Ima neki ljudi kojima ne treba toliko sna. Izračunajte koliko vam u jednom danu treba sna i idite na spavanje ranije svaki dan. Osjećat ćete se bolje, raspoloženije i produktivnije i sigurno ćete svaki dan moći učiniti više posla.

2. Umjereno konzumiranje hrane

Hadisi na ovu temu vrlo precizni i jasni. Prejedanje je jedan od glavnih uzroka lijenosti. Kako bi ostali produktivni, moramo jesti umjereno. Doručkuj zdrav obrok i ručaj umjereno, a večera neka ti bude lagana. Izbjegavaj slatke grickalice između obroka, a posebno poslje večere. Također je vrlo važno piti puno vode. Ovo možda izgleda jednostavno ali dugoročno ovo održava pripravnost i produktivnost na dnevnoj bazi.

3. Uzmi pauzu za odmor kad god osjetiš potrebu

Tvoj um i tijelo znaju koliko mogu da izdrže. Nemoj se iscrpljivati, jer će nećeš imati kvalitet u radu i trebaće ti mnogo više vremena da nešto uradiš, ako si trom ili umoran. Uzmi par minuta odmora svakih sat vremena da protegneš noge, popiješ malo vode ili odradiš po neku vježbu disanja. Neka vam punjenje baterija traje od 10 do 20 minuta dnevno, ako osjećate potrebu za tim i ako možete izbjegavajte raditi poslje radnog vremena. Uzmite godišnji odmor jednom ili dva puta godišnje za potpuno punjenje baterija. Tvoj um i tijelo trebaju odmor kako bi bolje funkcionirali.

Izvor: Ismail Kamdar „Best of Creation – An islamic guide to self-confidence“

Za Akos.ba preveo Mr. Fahrudin Vojić

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top