Vi ste ovdje
Home > Kultura i tradicija > Književni kutak > PRavo na uspjeh! Knjiga o odnosima s javnošću

PRavo na uspjeh! Knjiga o odnosima s javnošću

63 praktična primjera i upute kako do vašeg PR cilja

0 knjizi

PRavo na uspjeh!, autora Adisa Hasakovića je prva knjiga u Bosni i Hercegovini koja govori o PR-u (odnosi s javnošću) sa aspekta uvođenja u osnove teoretskog i praktičnog znanja o ovoj oblasti, uzimajući za osnovu PRAKTIČNO ISKUSTVO AUTORA U PROVEDBI MNOGOBROJNIH PR KAMPANJA.

Knjiga vas na praktičan način vodi kroz sve bitne korake u kreiranju i provedbi PR kampanje, počev od osmišljavanja PR Strategije, preko PR Koncepta, određivanja ciljnih skupina i komunikacijskih kanala, do definiranja PR Instrumenata i postavljanja i provedbe PR plana. A, za kraj je rezervirana praktična vježba tv intervju i izjava.

Vispak, Hevvlett-Packard (HP), Dukat, Vichy, Zvijezda, Američki univerzitet u Bosni i Hercegovini, entitetske Vlade BiH, zatim Vanjskotrgovinska komora BiH, Ambasade R Hrvtaske i R Slovenije, kao i Volksvvagen, Audi, VVuert, Fresenius Medical Care itd, samo su neke od kompanija i institucija koje su sa iskustvenog aspekta obrađene i spomenute u ovoj knjizi. 

„Da mi ostane samo jedan dolar, potrošio bih ga na PR”.  Bili Gates, vlasnik Microsofta 

Iz recenzija: Studentima, profesionalcima, čitateljima

Sa izraženim ličnim, osobnim pristupom koji se ogleda i u korištenoj stilsko-narativnoj ih-formi, ili prvome licu kazivanja, autor nas primiče sebi, svojem iskustvu, svojim znanjima i vještinama koje nesebično dijeli sa potencijalnom čitateljskom publikom. Kao iskustvom obdaren praktičar u sferi masmedijskog djelovanja, piše kao PR-autor, ali i misli i osjeća svijet oko sebe. Uvijek kao neki novi PR-izazov, ili PR-kampanju koja ima polučiti dobre rezultate. U tom smislu se može kazati da je ova problematika približena i stopljena prozaičnošću i toplinom do svakog pojedinca ponaosob, koji će iz ovih ili onih razloga imati priliku čitati ovo štivo. Sadržaji sa stranica ove publikacije dopiru čak i do srca, što je pomalo nepopularno u postmodernim užurbanim i napetim društvenim okolnostima kao jako prisutnim u svijetu, ali sve više i kod nas. I to je ona dimenzija rukopisa koja je posebno dojmljiva i značajna.

doc. dr. Fahira Fejzić 

{youtube}6BOP4dZed5E{/youtube} 

Iz recenzija: Mudrac novih disciplina

Autor kao kakav “mudrac novih disciplina” svojim sljedbenicima nudi modele i njihovog uspjeha, ne tražeći da njegove modele prepisuju. On stvara atmosferu “vvorkshopa”, na kojem nema praktičnih vježbi, izuzev “gimnastike osvajanja tržišta” vlastitim idejama, poučenih praktičnim iskustvom Njega koji ne krije načine kako se do uspjeha dolazi. Pogotovo što u sebi objedinjuje i iskustvo novinara koji zna šta je javnost, šta javna riječ i odgovornost. Ali zna i “slabe tačke” “sedme sile”, koja je veoma bitna karika u lancu posla kojim se PRovci bave. Cak bih rekao kako na osebujan način ujedinjuje karakteristike PR-a i novinarstva, obogaćujući ih obostrano. Primjerice, kada pojašnjava značaj intervjua kao forme koja se koristi pri postizanju određenih ciljeva PR-a.

Knjiga kao svojevrsnu “crvenu nit” sadrži i autorovu čvrstu spoznaju o vlastitim kvalitetama koje ne treba skrivati. Samouvjeren je, a nije prepotentan, želi i sam reći koliko zna i vrijedi, ne čekajući da to kažu isključivo drugi. To samopoštovanje me posebno raduje zbog činjenice da je autor predstavnik mlađe srednje generacije, dakle generacije koja je dokaze vlastitih kvaliteta morala imati barem nekoliko godina prije nego je počela destrukcija vremena i prostora 90-tih do danas. Jer takve snage su mnogo sposobnije da grade bolju budućnost na iskustvu “bolje prošlosti” od onih koji to iskustvo nemaju.

Dževdet Tuzlić, novinar

 

0 autoru

Adis Hasaković

Adis Hasaković, novinar, urednik, PR i medijski menadžer, počeo je svoju novinarsku karijeru krajem osamdesetih godina prošlog stoljeća kao student žurnalistike i mladi saradnik na tadašnjem Radio Sarajevu i redakciji tzv. Usmjerenih programa. Slijedilo je pisanje za studentski list Valter, Bosanske poglede, Slobodnu Bosnu i Oslobođenje. Devedeste je proveo u Njemačkoj radeći kao dopisnik za bh. medije (politički magazini, FENA).

Krajem devedesetih pokazuje interes i sklonosti ka PR-u, sarađujući tada sa njemačkim kompanijama Volkswagen, Daimler- Chrisler, Audi, Wuerth, itd. Prije osam godina počinje saradnju sa PUBLICIS M.I.T.A. Group u Sarajevu, radeći tri godine na poziciji PR direktora. U jesen 2005. godine odlazi u Avaz za direktora marketinga, zatim 2006. godine na BHRT za rukovodioca marketinga, potom 2007. godine ponovno u Avaz za generalnog direktora i na kraju u Oxygen 2008. godine za direktora izdavaštva.

Trenutno je vlasnik Media Content Managementa, kompanije specijalizirane za odnose s javnošću i kreiranje medijskih sadržaja. Osim toga, Hasaković je i direktor komunikacija na Američkom univerzitetu u Bosni i Hercegovini.

Diplomirani je žurnalista, oženjen i otac četvero djece. PRavo na uspjeh! je njegova prva objavljena knjiga. 

 

63 praktična primjera i upute

PRavo na uspjeh! svojevrstan je putokaz svima onima koji se bave PR-om, direktno su u kontaktu s njim, ali i onima koji ne znaju mnogo o odnosima s javnošću, a željeli bi shvatiti o čemu se tu zapravo radi.

Stil pomalo sliči novinarskom, sa puno jasnih poruka i detaljnih opisa konkretnih situacija potrebnih za razumijevanje materije, ali pomalo šaljiv i jednostavan, sa namjerom da čitetlja ,natjera’ da pročita knjigu do kraja.

 

 Knjiga koju treba imati!

 

Stoga je Pravo na uspjeh!

knjiga koju bi trebali imati:

-sve firme, institucije i organizacije

-direktori, menadžeri, političari i ljudi koji odlučuju

-PR profesionalci i praktičari, uposlenici i stručnjaci u odjelima marketinga i prodaje, ali i finasnija i proizvodnje

-na koncu, svi koji drže do profesije koja je relativno nova na našim prostorima, da bi je makar malo doživjeli upoznali iz ‘prve ruke‘. 

 

 

 Kupovinom ove knjige…

 

Vaša kompanija će zasigurno biti dijelom jednog društveno korisnog pothvata. Jer, prvenstveni zadatk ove knjige je: educirati i pomoći u sticanju novih znanja i iskustava za sve one na koje se PR u bilo kom smislu može odnositi. A, rijetki su oni na koje se ova oblast ne odnosi i koja ih se ne dotiče u bilo kom pogledu njihovog poslovnog egzistiranja.

 

Zato je PRavo na uspjeh!

Najbolji i najkorisniji poklon kako vašim radnim kolegama, tako i poslovnim partnerima i prijateljima. 

 

Kontakt:

Adis Hasaković

Mobilni: +387 (62) 546 862

e-mail: [email protected]

Web stranica: www.mcm.ba

Tuzlanska 52, 71000 Sarajevo, BiH

 

 

Vaše PRavo na uspjeh!

Akos.bA

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top