Vijesti iz zemlje

Prava potrošača se krše u svim segmentima u bh. društvu

 Prava potrošača se krše u svim segmentima u kojima djeluju bh. potrošači, poručeno je danas nakon svečane sjednice organizovane u Sarajevu povodom Svjetskog dana prava potrošača – 15. marta, javlja Anadolu Agency (AA).

Predsjedavajući Vijeća za zaštitu potrošača BiH Dragan Milović nakon sjednice je podsjetio da je danas održana svečana sjednica povodom Svjetskog dana zaštite prava potrošača – 15. marta. Prema njegovim riječima, ova zajednica bi trebala da ima mnogo veću ulogu u kreiranju prava potrošača na siguran proizvod, informisanje, odabir proizvoda.

Sjednici je prisustvovao i zamjenik predsjedavajućeg Vijeća ministara BiH i ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Mirko Šarović koji je kazao da je na sastanku podsjetio da su oni prije nekoliko godina donijeli Zakon o potrošačima, formirali neophodna tijela te da imamo ombdusmena za potrošače.

“Ali u daljoj implementaciji i Zakona i statusa potrošača nismo daleko odmakli. Lično kao ministar sam nezadovoljan sa ulogom i glasom potrošača u bh. društvu. Ono treba da bude snažnije, relevantije, da se čuje i da se pita”, istakao je Šarović.

Mišljenja je da ova godina i svečanost treba da bude upamćena po tome što smo pokrenuli neke aktivnosti.

“Te aktivnosti treba da krenu od udruženja potrošača i od resornog ministarstva. Govorili smo i o drugim stvarima”, naglasio je Šarović.

Ljubica Čolović iz institucija ombdusmana za zaštitu potrošača BiH poručila je da je poštivanje prava potrošača u BiH nezadovoljavajuće.

“Prava potrošača se krše u svim segmentima u kojima djeluju bh. potrošači. U prilog tome govore brojne žalbe koje se ne rješavaju. Najveći broj žalbi odnosi se na sektor ekonomskih usluga, trgovine, finansijske usluge kao i ostale”, pojasnila je Čolović.

Kada su u pitanju ekonomske usluge, naglasila je, da je riječ o isporuci električne energije, toplotne, grijanja, vode, zatim telekomunikacije, javni prevoz itd.

“Mogu sa pravom reći da se one odvijaju u monopolskom okruženju, van ugovornih okvira”, istakla je Čolović.

Potrošačima je poručila da svaki put reaguju kada im se čini da je njihovo pravo prekršeno.

 Akos.ba

Povezani članci