Ovako se gradi domovina: Turski narod pokrenuo kampanje za spas lire
Kampanju razmjene deviza u Turskoj podržali su pripadnici različitih slojeva društva te zemlje, javlja Anadolu Agency (AA).
Turski predsjednik Recep Tayyip Erdogan ranije je narod pozvao razmjeni štednju u stranim valutama kako bi bio zaustavljen pad lire. Advokati, pekari, čajdžije, ljekari, frizeri, vozači i pripadnici drugih zanimanja, iz svih krajeva Turske daju svoj doprinos i organiziraju različite kampanje za rast lire. Advokat iz Izmira Ayse Rabia Yurekliturk, istakla je da klijentima koji razmijene dolare u vrijednosti od 50.000 lira neće naplaćivati pravne poslove. Yurekliturk je za AA istakla kako su je željela dati svoj doprinos i pokazati da predsjednik Erdogan i država nisu sami, u periodu kada je došlo do promjena u odnosu lira-dolar.
– Onima koji razmjene devize besplatni ljekarski pregled, čaj i prijevoz
Ljekar opšte prakse iz Sanliurfe Fuat Karakecili u skladu sa pokrenutom kampanjom, kazao je kako oni građani koji donesu priznanicu o razmjeni 100 dolara neće naplaćivati ljekarske usluge. Karakecili smatra kako kampanju osim trgovaca trebaju podržati i medicinski radnici. Vlasnik čajdžinice u Ineboluu Alparslan Kasapoglu na prozor objekta napisao je kako oni koji donesu priznanicu o razmjeni 100 dolara, da će besplatno dobiti deset čajeva.
Udruženje vozača minibusa u Konyi nudi besplatne usluge prijevozima putnicima koji razmjene 250 dolara. Vozač Sami Olgun kazao je kako su oni spremni da za Tursku urade sve što je u njihovoj moći.
”Nadam se da će ova kampanja biti nastavljena širom zemlje. Ne smijemo predati ovu zemlju otimačima. Ovo što radimo za našu zemlju, nije ništa”, istakao je Olgun.
– Kampanju podržali i penzioneri
Penzionisani trgovac iz Kahramanmarasa Mehmet Aggurbuz (60) razmijenio je ušteđevinu od 5.000 dolara i tako dao svoj doprinos kampanji. On u mjenjačnicu došao sa transparentom na kojem je napisano ”Predsjedniče, ne trebaju nam ni euri ni dolari, ti nam trebaš. Ovaj narod je sa tobom”.
Podrška kampanji u Turskoj širi se i putem društvenih mreža. Mnogobrojni korisnici društvenih mreža pozivaju na širenje kampanje i obavještavanju drugih o njenoj važnosti.
Akos.ba