Ekonomija

Održan sajam turizma i kafe u Sarajevu: Od organskih proizvoda iz BiH do istanbulske čokolade

Posljednjeg dana 38. Međunarodnog sajma turizma “Dani turizma – Sarajevo 2015” i 3. Međunarodnog sajma kahve “Sarajevo Espresso Specialista”, koji je počeo prije nekoliko dana, izlagači kažu da su zadovoljni odzivom građani

 

 Posljednjeg dana 38. Međunarodnog sajma turizma “Dani turizma – Sarajevo 2015” i 3. Međunarodnog sajma kafe “Sarajevo Espresso Specialista”, koji je počeo prije nekoliko dana, izlagači kažu da su zadovoljni odzivom građana na događaj koji je jedan od najvažnijih marketinških instrumenata u prezentaciji turističke ponude BiH i zemalja učesnica, javlja Anadolu Agency (AA).

Na Sajmu, osim koji je 14. maja otvoren u Kulturno-sportskom centru Skednerija u Sarajevu, pored izlagača iz BiH, učestvuju i izlagači iz Hrvatske, Srbije, Indonezije, Turske i Crne Gore.

Na štandu Ureda savjetnika za kulturu i turizam, ogranka Ministarstva za kulturu i turizam Republike Turske, predstavili su koncept “Home off”, a želja je da ovaj koncept preraste u brend.

“Naš cilj je da motiviramo ljude da što više dolaze u Tursku i da predstavimo ovu zemlju sa svih aspekata. Na našem štandu su ove godine učestvovala tri umjetnika iz Konye, za ebru umjetnost, kaligraf i umjetnik koji svira na instrumentu nej”, kažu na ovom štandu.

Na ovogodišnjem Sajmu učestvuje i Ambasada Indonezije sa svojim štandom. Asep Supriadi iz Ambasade kazao je da je ovo prvo učešće indonežanske ambasade na sarajevskom Sajmu turizma. 

“Na našem štandu predstavljene su ljepote Indonezije s obzirom na to da ova zemlja ima oko 17.000 otoka i da smo ovom prilikom predstavili neke od njih. Predstavljena je po jedna ljepota sa nekih otoka, kao i tradicionalne nošnje sa otoka Java i zapadne Sumatre”, kazao je Supriadi.

Lejla Karadža na Sajmu predstavlja organsku firmu Herceg iz Novog Travnika. Posjetitelji njenog štanda mogu se upoznati sa proizvodima načinjenim od ljekovitog bilja, kao što je neven, gaveza, kao i sa različitim proizvodima na prirodnoj bazi namijenjenim za jačanje imuniteta.

“Iz godine u godinu, primijetili smo da starija populacija obraća sve više pažnje na organske proizvode”, dodala je Karadža.

Suad Čardaklija je zastupnik Kutlu čokolade iz Istanbula. Kaže kako je ova kompanija na svom štandu predstavila poznate proizvode od čokolade koji se rade sa egzotičnim voćem, poput smokve i kajsije. 

Sajamska manifestacija “Dani turizma – Sarajevo 2015” je izuzetno atraktivan turistički događaj, koji prije svega, afirmiše domaće potencijale i turističku ponudu.

U okviru trećeg Sajma kafe “Sarajevo Espresso Specialista” predstavljeni su distributeri, ugostitelji, proizvođači opreme, zastupnici, uvoznici i drugi koji se bave kahvom u BiH i šire. 

Akos.ba

Povezani članci