Kampanja ‘Rađaj, ne odgađaj’ odgođena do daljnjeg
“Dosta reči, nek zakmeči”, “Rađaj ne odgađaj” – dva su od šest slogana izabranih za kampanju podsticanja rađanja, koji već drugi dan izazivaju burne reakcije djela javnosti u Srbiji, zbog čega je, na kraju, Ministarstvo kulture i informisanja, koje je i raspisalo konkurs za slogane, odlučilo da ih ipak ne koristi za kampanju, iako će autori dobiti novčane nagrade.
Ova odluka saopštena je javnosti samo par sati nakon što se potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović oglasila saopštenjem, ocenivši da su slogani promašili temu, a da su neki čak i uvredljivi za žene. Prema njenim riječima, većina izabranih slogana u toj akciji jednostavno stavlja obavezu ženama da rađaju, što može samo da izazove suprotan efekat.
Mihajlović smatra da su slogan “Dosta reči, nek zakmeči” ili “Rađaj, ne odgađaj” uvredljivi za žene, javno ih sramote i pokazuju veliko nerazumjevanje uloge žena u Srbiji i populacionoj politici, ali i razloga zbog kojih u Srbiji treba da se rađa više djece.
Opširnije na portalu Al Jazeere.