Hussain Alnassar: Herbal Group u BiH dovodi svjetske brendove i nove franšize
Kuvajčanin Hussain Alnassar uspješni je poduzetnik, ali i poslovni strateg koji svakodnevno osnažuje poduzetnike širom svijeta da izgrade svoj brend.
Kuvajčanin Hussain Alnassar uspješni je poduzetnik, ali i poslovni strateg koji svakodnevno osnažuje poduzetnike širom svijeta da izgrade svoj brend. Ovaj harizmatični kuvajčanin jako je popularan i na društvenim mrežama, posebno na Snapchatu, putem kojeg ostalim poduzetnicima svakodnevno pruža informacije iz svijeta biznisa i na taj način im, kako kaže, pokušava približiti različita trišta, brendove, usluge ali i dešavanja u istima.
U BiH je poznat kao vlasnik grupacije “Herbal Group” ili poznatijeg brenda “Herbal Spa”, a koja je dovela i brend “Caribou caffe” u našu zemlju.
U intervjuu za Akta.ba govorio je o tržištu Bosne i Hercegovine, planovima razvoja postojećih brendova ali i o onome što tek treba da zaživi na ovim prostorima.
“Sretan sam i ponosan kako danas naš prvi Herbal Spa izvan Kuvajta uspješno radi i svakodnevno pruža usluge. 2016. godine je otvoren prvi Herbal Spa u Sarajevu a danas imamo tri centra, koja pružaju kvalitetne usluge za žene i muškarce. U planu nam je otvorenje još jednog centra koji će se nalaziti u Mostaru. Trenutno smo u fazi renoviranja najstarijeg hamama u tom gradu gdje će se nalaziti budući centar. Bit će autentičan jer nekadašnjem hamamu vraćamo stari sjaj i prvobitnu ulogu”, kazao je Alnassar.
Kada je riječ o širenju brenda Herbal Spa, Alnassar kaže da im je cilj proširenje na cijeli region Crnu Goru, Srbiju, Hrvatsku ali i Sloveniju. U toku su aktivnosti kako bi se pronašle najbolje lokacije za otvorenje budućih centara.
Početkom 2005. godine otvoren je prvi ogranak ovog tada velikog projekta grupe pod nazivom “Herbel Spa“ u kuvajtskoj regiji Riggai. Prvi centar bio je namijenje samo za muškarce. Danas samo u Kuvajtu ima oko 30 Herbal Spa centara za muškarce i žene. Prvi centar izvan Kuvajta otvorili su u Sarajevu i Bahreinu. Danas Herbal Spa ima preko 1.200 zaposlenih iz 14 zemalja svijeta.
Alnassar je kazao da kada je doveo ovaj brend u Sarajevo, to je bila nova vrsta usluga na našem tržištu ali i u svjetu, jer usluga koju oni nude nije više svojstvena samo radu hotela.
“Do dolaska ovakve usluge, spa centre imali smo samo po hotelima, ali centar kao što je Herbal Spa izašao je iz tih okvira, jer je htio svoje luksuzne usluge pružiti i ljudima koji ne dolaze u hotele, tačnije za one ljude koji tu žive. Inicijativa da se brend preseli u Sarajevo bila je jako dobra, što rezultati danas i pokazuju”, kazao je Alnassar.
NOVE INVESTICIJE U SARAJEVU I MOSTARU
Zahvaljujući Hebal Group u Sarajevo je stigao američki brend Caribou Caffe koji već 20 godina uspješno posluje širom svijeta.
Caribou Caffe sada ima preko 600 poslovnica širom svijeta a njima se pridružila i BiH. U svojoj ponudi imaju preko 60 različitih kako toplih, hladnih tako i blendiranih unikatnih napitaka.
U svijetu je poznat kao brend s vrhunskim proizvodima za koje su dobili certifikate 1 posto World top beans i Rainforest Alliance certifikat ali i mnoga druga priznanja.
Kada je riječ o ovom brendu Alnassar podsjeća da u BiH trenutno imaju šest otvorenih poslovnica, ali da je to samo početak razvoja ovog brenda na našim prostorima, imaju velike planove kada je isti u pitanju.
“Aktivno se sprovode radovi na još tri buduća Caribou Caffe objekta. Naš cilj je da u narednoj godini otvorimo još minimalno pet objekata širom zemlje. Na autoputu planiramo otvoriti jedan objekat ali i prvi drive in caffe objekat. Bit ćemo prvi u regionu koji će imati jedan ovakav kafe objekat”, govori Alnassar.
Alnassar nam priča da su svi oko njega bili skeptični kada im je rekao da želi ovaj brend dovesti u Sarajevo.
“Kada smo htjeli da otvorimo svoj prvi objekat u Sarajevu, svi su nam govorili da to nije pametna ideja, da neće doživjeti uspjeh na ovim prostorima. Sada iz ovog ugla ne znamo koji su bili razlozi da jedan ovakav projekat ne bi ovdje zaživio. Ljudi se koriste uslugama, zadovoljni su ukusom i kvalitetom i sretni su, što je jako bitno. Drago mi je što ih činimo sretnim na ovakav način”, pojašnjava.
Zahvaljujući korisnicima, kako Alnassar kaže, oni danas otvaraju nove objekte koji su isto tako dobro posjećeni kao i kad su otvorili prvi.
“Otvaranje prvog i njegov uspjeh možda možemo pripisati znatiželji, ipak je nešto novo na ovim prostorima, ali danas je to ipak nešto drugo, sada je to brend koji je uspješno prihvaćen i živi kao dio zajednice”, govori.
Jako su oprezni kada je kvalitet Caribue caffe u pitanju. Iz ugla poduzetnika kaže da je vrlo jednostavno kupiti neku franšizu i započeti biznis. Alnassar govori da ključ uspjeha jedne franšize jeste da garantujete isti kvalitet kao onaj koji ste prikazali prvi dan ali i da je on isti bilo gdje u svijetu.
“Najteže je zadržati kvalitet. Već desetak godina se držimo toga da kvalitet bude dobar ali i da cijene budu iste. Iako tržišta i cijene stalno mijenjaju pravac mi nastojimo zadržati iste cijene a nepokvariti prvobitni ukus i kvalitet naše kafe. Jako je teško, ali konstantno radimo da u tome uspijemo i nadamo se da će tako i ostati”, priča Alnassar.
Kada je riječ o cijeni Caribue kafe trudili su se da daju najbolje cijene svugdje u svijetu, uspjeli su da naprave da XL kafe nude po najnižim cijenama, nije bilo lako kako kaže, ali su uspjeli.
Posebno su ponosni što su korisnici prepoznali njihov trud i rad i svakodnevno im na tome zahvaljuju, sretni su što njihovi klijenti posjeduju i svijest o reciklaži pa njihovih čaša to – go nema po ulicama. Alnassar kaže da ga to baš raduje.
U IŠČEKIVANJU MADO
Već ranije je naš portal pisao kako ova grupacija uskoro na naše prostore, tačnije u Sarajevo, dovodi još jedan poznati brend.
Grupacija je nedavno kupila franšizu za turski lanac restorana “Mado” koji planira otvoriti u renoviranoj Željezničkoj stanici Bistrik.
Riječ je o turskom brendu sladoleda i peciva koji ima više od 300 prodajnih mjesta u Turskoj i više od 20 poslovnih jedinica u drugim zemljama širom svijeta.
“To je jedan novi koncept restorana koji dolazi u BiH. Mislim da će se svidjeti ljudima. Trenutno u izgradnji imamo četiri objekta za ovaj brend. Jedan se nalazi u renoviranoj stanici Bistrik, drugi u centru Baščaršije, treći na Ilidži a jedan planiramo otvoriti u Mostaru. Restoran u Mostaru će bit smješten u neposrednoj blizini Starog Mosta. Raduje nas to što će se na taj način povezati tradicija kada je arhitektura i hrana u pitanju. Objekat će biti uređen u tom stilu i neće odudarati od okoline”, rekao nam je Alnassar.
Kada je riječ o Bistričkoj stanici, kaže da ovih dana trebaju da uđu u objekat kako bi uradili enterijeri i vrlo brzo bi mogli početi sa radom.
STIŽU NOVE FRANŠIZE
Ovo je samo jedan mali dio projekata koji se realiziraju i koji se planiraju realizirati u okviru Herbal Groupe.
Alnassar je kazao kako je BiH jako dobra zemlja za investiranje, kao i svugdje postoje problemi, ali nije ništa što se ne može riješiti. “Kada imate jasnu viziju, već ste na pola puta da realizujete svoj cilj”, kaže.
Za BiH ima velike planove i projekte, neke će kako nam je kazao već početi realizirati u sljedećoj godini.
“Riječ je o projektima koji trenutno nisu prisutni u BiH. Mislim da će se dopasti ljudima. Sarajevo je glavni grad i mislim da mu nedostaje sadržaja koji se inače nalaze u drugim glavnim gradovima. Uskoro ćemo to promijeniti na zadovoljstvo građana ali i nekih budućih investitora. Mislim da ćemo na ovaj način i njima otvoriti put ka realizaciji nekih svojih biznis ideja”, kazao je za kraj Alnassar.
Ovaj uspješni poduzenik rođen je u Kuvajtu 20. decembra 1971. godine i započeo je svoj radni vijek u kuvajtskoj nacionalnoj vojsci u zračnim snagama i brzo je postao samozaposleni biznismen.
Prvu kompaniju osnovao je 1997. godine pod imenom “Alnassar”. Bavila se računarstvo, održavanjem i web dizajnom i već tada je konkurirala velikim specijalizovanim kompanijama. U okviru poslovanja grupacije nalaze se logističke aktivnosti a u svom posjedu imaju i fabriku za lule u Kuvajtu.
Tokom svog radnog vijeka, posjetio je oko 45 država širom svijeta kako bi se upoznao sa kulturama ljudi i tržištima u razvoju, kako bi naučio o međunarodnim poduzetničkim iskustvima koje danas vrlo rado dijeli sa drugima I prijenjuje u svom poslovanju.
Sa porodicom je u Sarajevu kupio kuću sa okolnim zemljištem u kojoj vrlo često borave. Kazao je kako on zapravo živi u Sarajevu i da mu je to drugi dom.
Razgovarala Ivana Raonić
akta.ba