Vi ste ovdje
Home > Duhovnost

Razbijanje boca: Priča o Omeru i alkoholu

Prije islama, Omer je bio pijanica, zapravo većina ashaba prije islama je pila alkohol. Kada se Omer vratio Allahu, iskreno je želio da se odrekne svega što je sporno i svega čega se mora odreći u ime Allaha i Njegovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem. Omer je iskreno tražio od Allaha da

Nenin posljednji osmjeh

Moje sirotinjsko djetinjstvo bilo je najljepše tokom mirisnih proljeća, toplih ljeta, dozrelih jeseni i zima koje su protkane bajkama, mojom prvom literaturom. Volio sam rahmetli nenu Hasiju. Kad je prvi put došla kod nas, prvi put sam se potukao. Zbog jabuka što sam ih ubrao neni. A što su mi

Neka Allah vidi na čijoj sam strani!

Za vrijeme Sulejmana a.s. neprijateljska vojska katapultom pogodila džamiju koja se zapalila. Mještani potrčaše s kofama vode da je gase a jedan mrav iz Sulejmanove vojske, koji se tu zadesio, potrča da gasi džamiju, hvatajući trunke vode što je ispadala iz punih kofa onih koji su trčeći gasili vatru! Drugi

Hutba: Zašto smo u stanju kakvom jesmo?

izet-čamdžić

"Praznih šaka stupio sam na ovaj svijet, a bosonog s njega odlazim. I moj dolazak i moj odlazak dva su jednostavna događaja“. Kad ti ruka posegne za tuđim, kad tražiš mito, u klupku korupcijskom kad si, tad sjeti se sebe bosonogog na tabutu. Neka ti tad na um padne ono

Da li džini koriste Facebook i ostale socijalne mreže?

Sigurno je da su socijalne mreže, pored svojih dobrih strana, idealno oružje u rukama šejtana, Allah nas sačuvao njega, sihirbaza i džina, a još je sigurnije da među njima prednjači Facebook. Naravno da džini ne posjeduju svoje lične profile, ali im to nije ni potrebno. Šejtani i džini, definitivno, koriste profile

Iz pera hafiza Ibrahima Trebinjaca: Naša vječna dužnost – upućivanja na dobro i odvraćanja od zla

Tekst preuzet iz časopisa El-Hidaje, broj 7. - 8., god. VII,  Sarajevo, 07.03 1944. U ovom članku želim skrenuti pažnju na jednu našu dužnost, od koje niko, makar u izvjesnim prilikama, ne može biti izuzet, a koja, na žalost, u našoj islamskoj zajednici ne zauzima pravo mjesto. Ta dužnost sastoji se

Allahove zabrane u pogledu namaza

1. Ostavljanje namaza  Zabranjeno je čovjeku da ostavlja namaza iz lijenosti, a ako ga ostavlja zbog ubjeđenja da ne treba klanjati, to je još strožije. Rekao je Poslanik, salallahu alejhi we selem: “Granica između nas i nevjernika je namaz, pa ko ga ostavi postaje nevjernik.” (Tirmizi, Ebu Davud, Nesai, Ibn Madže i drugi. Albani kaže da

Jesi li od onih koji traže pitke izvore?

Ti koji čitaš, sigurno nisi žeđ utolio, i bolje ti je tako, a možeš se i slomiti ali to nećeš utoliti dok sa Havda gutljaj ne popiješ. Nemoj sebi dopustiti da te šta u traženju sputa, naći ćeš sigurno, samo, žeđ nećeš utoliti, jer samo je Jedan koji žeđ ne

Top