Web stranice – digitalno lice uspješnog proizvoda
Sve veći broj firmi i u Bosni i Hercegovini se odlučuje da svoje proizvode, kao i samu firmu predstave putem vlastite web stranice. Prema istraživanju Agencije za statistiku BiH iz prošle godine 65,8% poduzeća sa deset i više zaposlenih od ukupnog broja posmatranih u istaživanju ima svoju web stranicu.
Web stranica će privući jako mnogo novih klijenata biznisu firme i tako pomoći da zaradi više novca. Istraživanja pokazuju da čak 81% kupaca pretraži internet prije nego se odluči za kupovinu određenog proizvoda ili usluge? Ako firma nema web stranicu, nema ni mogućnosti da njen biznis bude prikazan svim ovim kupcima. Web stranica je dostupna drugima 24 sata na dan, 7 dana u sedmici i 365 dana u godini. Dostupna je čak i kad vi niste, te tako postaje vaš najbolji zastupnik.
“Posjedovanje web stranice se ne odnosi isključivo na prodaju proizvoda i usluga poduzeća, već i na prezentovanje vrijednosti potencijalnim klijentima, partnerima, ali i drugim licima. Kupci očekuju da firma ima web stranicu. Kada bi samo ovo bio razlog zašto treba imati web stranicu, bilo bi dovoljno”, kaže Semir Dudić, mladi poduzetnik i vlasnik firme “Klik” iz Živinica koja se bavi izradom web stranica i online marketingom.
Prednosti prisutnosti na webu za poduzeća su brojne, a jedna od njih je da firma na taj način kreira svoj prvi utisak. Novi posjetioci, kao i potencijalni korisnici, će biti zadovoljni da pronađu web stranicu za uslugu koja im treba. Često će vaša stranica učiniti bolji prvi utisak nego vi lično, jer nismo svi profesionalni prodavaoci, kažu iz Klika.
Povećajte vidljivost
Ako imate mali biznis, dobićete više vidljivosti na internetu sa web stranom nego bez nje. Glavni razlog za to je što milioni ljudi pretražuju internet i možda baš vi nudite uslugu koju oni trebaju. Pritom štedite novac za troškove štampanja i distribucije. Prije nekoliko godina, katalozi i brošure su bili veliki dio marketinga. Danas web stranica može da djeluje kao vaša online brošura ili katalog koji može biti promijenjen ili ažuriran u svakom trenutku. Na takav način gradite bolji odnos sa potencijalnim kupcima. Web stranica vam sigurno omogućava da izgradite bolji odnos sa potencijalnim kupcima. Možete slati poruke direktno putem web stranice, a i vaši kupci mogu ocijeniti vaš biznis. Ne treba ni spominjati da posjedovanjem web stranice ste prisutni 24/7. Ako imate web stranicu, korisnici su uvijek u mogućnosti da vas pronađu – bilo kada, bilo gdje.
Ono što je još bitno za istaći jeste i profesionalan izgled web stranice. Sa dobro dizajniranim sajtom, i mala firma može davati sliku i profesionalnost mnogo veće kompanije, baš kao i obrnuto. Postoje mnoge velike web stranice kompanija, koje su tako loše dizajnirane, da izgledaju mnogo manje kvalitetno.
“Morate imati profesionalni sajt ako želite da budete ozbiljno shvaćeni. Pošto mnogi potrošači sada traže informacije online prije kupovine u stvarnoj prodavnici, vaša stranica može biti prva šansa koju imate da stvorite dobar utisak na potencijalnog kupca. Ako vaš sajt ne izgleda profesionalno dizajniran, šansa da napravite dobar prvi utisak biće izgubljena”, ističe Dudić.
“Web stranica je alat broj 1, koji će pokazati stručnost, kvalitet i kredibilitet firme, te joj tako dati poziciju koja joj i pripada. Činjenica je da web stranica daje bolji efekat investicije i povrat novca od bilo koje druge reklame. Tako da, ako se planira raditi marketing kompanije, web stranica mora biti TOP prioritet”, tvrdi ovaj mladi stručnjak.
Za Akos.ba piše: Alem Dedić