Liderstvo i menadžment

Tri produktivna savijeta koja možete usvojiti odmah

Ponekad vam je u životu potreban samo mali podsticaj. Takva promjena vam može odjednom osloboditi puno slobodnog vremena za koje niste znali ni da ga imate. Sljedeća tri produkitvna savijeta će vam pomoći da doživite tu vrstu promjene.

Prvi savijet: Smanjite vrijeme koje trošite na društvenim mrežama

Društvene mreže i mediji mogu biti najveći potrošači vašeg dragocjenog vremena. Ne kažem da trebate da ih se rješite u potpunosti, jer vjerovatno tamo pronađete mnogo dobrih i pozitivnih stvari. Jednostavno smanjite količinu vremena kojeg provodite na njima. Umjesto da visite cijeli dan na društvenim mrežama, nastojte da ih isključite tokom važnijih poslova za početak.

Šta su to važni poslovi?

To je svaki posao koji zahtjeva potpunu koncentraciju. Radeći takvu vrstu posla paralelno sa korištenjem društvenih mreža, udvostručit će količinu vremena koja je potrebna da se ta vrsta posla završi. Ilustracije radi, ako čitate neki tekst i stalno provjeravate šta ima novo na društvenim mrežama recimo fejsbuku, trebaće vam i dvadesetak minuta da ga pročitate. Ali ako ugasite fejsbuk na trenutak, bit ćete u mogućnosti da taj isti tekst pročitate za nekoliko minuta i da ga bolje i potpunije razumijete. Isprobajte. Sljedeći put kada vam bude trebala koncentracija, ugasite fejsbuk na nekoliko minuta i vidjet ćete.

Drugi savijet: Ugasite čat

Bilo da se radi o nekol kolegi sa posla, prijatelju ili supruzi koja vam se javlja od kuće, umanjite tu vrstu komunikacije ali na pristojan način, tako što ćete informisati ljude o količini vremena koju imate da s njim podijelite na čatu. Oni će vas razumijeti i potrošit će vam upravo onoliko vremena koliko ste im i rekli na početku. Ako je potrebno, podsjetite ih da imate posla i obaveza. Kada to uradite nekoliko puta, ljudi će skontati i neće vam u buduće trošite dragocijeno vrijeme na čatu. Kada smanjite vrijeme koje trošite na čat i komentare, dobit ćete ekstra vrijeme u svakom danu, koje ćete moći koristiti da uraditi neke vaše poslove.

Treći savijet: Napravite listu aktivnosti

Lista aktivnosti ne zahtjeva nikakav kurs da završite kako biste je znali napraviti. Jednostavno sjednete i na list papira zapišete sve što danas morate uraditi i onda to uradite jedno po jedno redoslijedom. Znači, vrlo jednostavno je. Lista poslova je srž menadžerstva. Bez nje je vrlo teško biti produktivan. Dakle, napravite listu poslova odmah sad i uvjerite se sami u ovo. Onaj ko želi više naučiti o kvalitetnom iskorištavanju vremena, neka na internetu potraži literaturu o islamskom menadžmentu i vodičima ka uspješnijem i efektivnijem iskorištavanju vremena.

Za Akos.ba pripremio Fahrudin Vojić

Povezani članci

Back to top button