Tešanjski Madi gradi farmu za roditeljska jata i priprema nove proizvode
Tešanjska kompanija Madi nastavlja nizati uspjehe. Prvi čovjek kompanije Maid Jabandžić za poslovni portal Akta.ba kaže kao je promet kompanije u prvih šest mjeseci 2016. godine porastao za 33,92 posto.
“Poslovni rezultati su vrlo ohrabrujući i motiv više da nastavimo djelovati u istom pravcu”, kaže Jabandžić, pojašjavajući kako se nalaze u drugoj fazi izgradnje farmi za roditeljska jata za koja su obezbjeđena sredstva i projektna dokumentacija.
Nove investicije, povlače i novo zapošljavanja radnika, te će se kako kaže nastavit držati krilatice: “Madi svaki mjesec otvara nova radna mjesta i prima radnike u radni odnos”.
Madi je na tržištu prisutan s blizu 80 proizvoda i taj broj konstantno raste.
“Kvaliteta nam je na prvom mjestu, tako da ne žurimo s prevelikim brojem proizvoda ali naš razvoj konstantno radi na kreiranju novih i unapređenju postojećih proizvoda. Kako ja volim reći u Madiju se uvijek nešto novo dobro kuha. Trenutno smo u fazi kreiranja novih delikatesnih proizvoda od pilećih prsa koji će siguran sam biti daleko najkvalitetniji u okruženju u što će se potrošači ubrzo i uvjeriti”, ističe Jabandžić.
Do kraja godine će nastaviti putem kojim su i do sada išli, što znači agresivan pristup tržištu u smislu prodaje, konstantan rad na kvalitetu i novim proizvodima i naravno stalno osluškivanje želja kupaca i približavanje istim.
“Naša filozofija otvorenosti već odavno daje rezultate i mi ćemo i dalje biti blizu i na usluzi novim i starim kupcima Madi proizvoda”, poručuje Jabandžić.