Ekonomija

Agrisan iz Sanskog Mosta napravio vlastiti brend “Plodovi devet rijeka”

Zemljoradnička zadruga Agrisan iz Sanskog Mosta napravila je vlastiti brend za prodaju domaćih poljoprivrednih proizvoda pod imenom “Plodovi devet rijeka”, a cjelokupan projekat realiziran je uz pomoć USAID/Sida FARMA stručnjaka, izjavio je za Poslovni portal eKapija.ba direktor Zemljoradničke zadruge Agrisan Senad Hadžibajramović.

Prema njegovim riječima, brend “Plovodi devet rijeka” vezan je uz Sanski Most kao “Grad na devet rijeka”.

“To znači da je brend vezan za lokalno tržište, a naša proizvodnja još uvjek je mala i nedovoljna da bi bila dovoljna za izvoza”, pojasnio je Hadžibajramović.

Naveo je da Zemljoradnička zadruga Agrisan posjeduje oko 3.000 kvadrata plastenika u kojima se vrši intenzivna proizvodnja povrća.

“Također, na otvorenom proizvodimo lubenicu i neke povrtlarske kulture. Zadruga ima šest stalno uposlenih radnika, a na poslovima proizvodnje povrća angažovano je od dva do pet radnika”, rekao je Hadžibajramović.

Kazao je da je u planu proširenje i modernizacija proizvodnih kapaciteta.

“Pored komercijalne naša proizvodnja ima i edukativnu svrhu, jer zadruga vrši konstatne edukacije svojih članova i kooperanata, gdje pored teoretskog znanja koje stiču na seminarima u našim plastenicima mogu vidjeti i praktičnu primjenu novih tehnologija”, objasnio je Hadžibajramović.

 

ekapija.ba

Povezani članci

Back to top button