Ekonomija

Sajam ZEPS pokrenuo prvu vlastitu digitalnu poslovnu platformu

Generalni BH sajam ZEPS 2024 pokrenuo je digitalnu poslovnu platformu za predstojeći sajam u cilju pronalaska partnera, ugovaranja poslovne saradnje i zakazivanja sastanaka na sajmu koji će biti održan u Zenici od 1. do 5. oktobra ove godine.

Riječ je prvoj vlastitoj B2B digitalnoj platformi jednog sajma u Bosni i Hercegovini koja unaprijed omogućava jednostavnu uspostavu poslovnih kontakata svih izlagača.

Jednostavnom registracijom na B2B platformi moguće je izraditi svoj poslovno/partnerski profil, te rezervisati termin za sastanak sa predstavnicima kompanija za koje postoji interes za saradnjom. Sudjelovanje na B2B susretima je besplatno, a registracije je moguće već sada izvršiti na https://b2b.zeps.ba.

Menadžer Generalnog BH sajma ZEPS 2024. Sanel Ibrić pojasnio je da su pokrenuli digitalnu B2B platformu kako bi dodatno izišli u susret izlagačima i učesnicima sajma, i svima njima omogućili brže pronalaženje novih kupaca, dobavljača, partnera ili novih poslovnih kontakata iz regije zapadnog Balkana i šire.

“Bitno je istaći da na ovaj način izlagači unaprijed mogu dogovoriti susrete sa domaćim i internacionalnim partnerima, a što će im omogućiti različite vidove saradnje kao što su: plasman roba, posredovanje, zastupništvo, transfer tehnologija, transfer tehnoloških znanja, konsultantske usluge, istraživanje i razvoj, nabavka materijala i opreme, zajedničko investiranje, udruživanje, obezbjeđivanje finansijskih sredstava, te donacije u Bosni i Hercegovini”, istakao je Ibrić.

ZEPS-ova digitalna B2B platforma je namijenjena posrednicima, investitorima, tehnološkim stručnjacima, istraživačima, konsultantima, dobavljačima, donatorima, i ostalim zainteresovanima.

Trehničku podršku B2B susretima na sajmu, koja osim B2B platforme predviđa prostor, usluge prevođenja i druge potrebne usluge, osigurat će ZEPS i Zenička razvojna agencijna – ZEDA, najavljeno je iz ZEPS-a.

akos.ba

Povezani članci