Liderstvo i menadžment

Priprema, komunikacija i dobra usluga ključ dobre prodaje

Učesnici seminara su imali priliku da se upoznaju sa modelima prodaje kroz interaktivno predavanje gdina Kemala Balihodžića, autora knjige „Rođeni za Uspjeh – od aplaudera do aplauza“ i uskoro publicirane knjige „50 Nijansi Prodaje – Umijeće dominacije, i direktora UpTrend-a sa sjedištem u Sarajevu i Londonu.

Uz module koji se tiču specifično prodaje i prodajnog procesa, zaključivanje kupca i pregovaranja, učesnici su imali priliku čuti i „Crash Course“  o e commerce-u, online prodaji, korištenje digitalnih alata u konverziji i generiranje „Lead-ova“ preko online alata od strane Haruna Bavčića, Google i Facebook certificiranog eksperta i  CDO u agenciji UpTrend.

Kemalova predavanja su bila zasnovana na cjelokupnom procesu prodaje, od generiranje dovoljno informacija, lead-ova, kako prepoznati prospekta, razumjeti psihologiju potrošača i kako zaključiti ugovor te održati dalji kontakt:

„Nema većeg zadovoljstva nego razmijeniti iskustvo i znanje sa profesionalcima i entuzijastima iz različitih industrija koji se direktno ili indirektno bave prodajom. Ono što me naročito raduje su želje učesnika za inhouse edukacijom na dugoročnoj razini, ne samo iz oblasti prodaje, nego motivacije uposlenika i digitalnom marketingu. Suštinski, prodaja je neizbježna bez obzira da li se radi o poslovnom ili privatnom životu, uvije ćete doći u situaciju da nešto kupite ili prodate. Ono što je ključno je da znamo da prodaja nije trenutna vještina nego dio većeg procesa koji se može savladati i učiniti nas efikasnijim.“

Također je dodao da je seminar prošao fantastično, učesnici su bili sjajni, i da je ovo samo početak jedne velike priče koja će se nastaviti u ostalim gadovima BiH, Tuzli, Mostaru, Zenici, Bihaću, Banja Luci i mnoge druge, te je u planu za narednu godinu i Beograd i Zagreb.

Kontakt i više informacije možete pronaći na webu uptrendmarketing.uk

akos.ba

 

Povezani članci