Vi ste ovdje
Home > Magazin > Enterijer > Napravite od svog doma umirujući prostor

Napravite od svog doma umirujući prostor

Očistite prostor

Prvo što savjetuje je da uklonite sve što vam uzrokuje stresne misli. Na vidnim mjestima držite stvari koje vam izmame osmijeh, kao što je par dragocjenih fotografija ili drag poklon.

Sredite nered, jer narušava život. U neredu ne možete pronaći ključeve, važne papire, odjeću ili dragu uspomenu. Poremećaj stvara kaos i ometa vašu sposobnost da nađete mir. Pobrinite se da vaša spavaća soba, ormar i kupaonica budu uredni, jer ako možete započeti dan mirnim spremanjem, imate bolje šanse da osjećaj smirenosti prenesete i vani. Jedan od najboljih protuotrova na stres je organizirana životna sredina.

Dodajte boje

Određene nijanse donose mir: plava privlači kreativnost i prosperitet, a zelena stvara osjećaj novoga života u sobi, kaže Sugita.

Uključiti plavu, boju lavande, zelenu, boju breskve i druge umirujuće zemljane tonovi u vaš dom. Bilo da su zidne boje, posteljina, umjetnička djela, tkanine ili ukrasni predmeti, meke, neutralne boje pružaju osjećaj školjke. Zapitajte se koje boje će učiniti da se osjećate sretno i mirno, a zatim pronađite način da ih unesete u svoj dom.

Zagrlite prostor

Prenatrpane sobe nas mogu činiti napetim, tako da je najbolje ostaviti oko 3 stope prostora oko namještaja. Koristite manje komade namještaja, čistih linija.

Pozovite prirodu u zatvoren prostor

Unesite biljke u svoj prostor: „Biljke donose novi život, rast i kisik u prostoru“, kaže Sugita. Otvorite vrata i prozore i pozovite prirodu u dom. Kao se noć približava, izbjegavajte jaku svjetlost najmanje jedan sat prije spavanja. Umjesto toga dopustite svom tijelu da započne prirodni ciklus kretanja prema noći. Koristite mekano svjetlo u kupatilu.

Balansirajte namještaj

Volite staklene stolove? Uparite ga s nečim ugodnim, kao što je plišani kauč. Mekši elementi u sobi donose utjehu, a teži elementi pružaju stabilnost.

Vodite računa o zvukovima

Izbjegavajte odmah uključivati televizor kada dođete kući. Napravite popis s prirodnim zvukovima, poput blagih valova, planinskih potoka, cvrkuta ptica ili blagog povjetarca kroz drveće. Kada slušate zvukove prirode, vaši otkucaji srca se usporavaju, disanje postaje ekspanzivno i osjećate se smirenije. Vodite računa da slušate stvarne zvukovi prirode, a ne elektronski proizvedeni.

Vodite računa o prostoru u kojem spavate

Image result for spavaca sobaPoželjno je odabrati sobu koja se nalazi daleko od bučnih ulica. Najbolja pozicija za krevet je u dijelu sobe dijagonalno suprotno od vrata. Ova strana daje uzemljenje zbog čvrstine zida iza kreveta, prošireni prikaz prostorije i vrata te zaštitu od brze energije ulaska u prostor. Isto tako, ako je moguće, suzdržite se od gledanja televizije prije spavanja, jer odvodi energiju. Nasilje i negativne vijesti mogu se apsorbirati u podsvijest te to može uzrokovati loše snove.

Hipokrat

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top