Bedemi Allahove zaštite: Zaštita i čuvanje djece
“A Allah je najbolji čuvar i On je najmilostiviji.” (Jusuf, 64)
Jedan od vidova Allahove, dž.š., brige o svom robu jeste i to što čuva njegove potomke i stavlja ih pod Svoju zaštitu i za vrijeme njegovog života i nakon njegove smrti. “A Allah je najbolji čuvar i On je najmilostiviji.” (Jusuf, 64)
Ove riječi izgovorio je Jakub, a.s., kada je izgubio svoga sina Jusufa, a.s. Kada se pobojao da ga može vuk pojesti, Jakub, a.s., rekao je: “A Allah je najbolji čuvar i On je najmilostiviji.” (Jusuf, 64)
Kada je bio prinuđen da se razdvoji i od svoga drugog voljenog sina, rekao je: “A Allah je najbolji čuvar i On je najmilostiviji.” (Jusuf, 64) Kada se sjetio da dugo vremena nije vidio sina, rekao je: “A Allah je najbolji čuvar i On je najmilostiviji.” (Jusuf, 64)
Hasan el-Basri veli: “Od rastanaka pa do ponovnog susreta prošlo je osamdeset godina. Cijelo vrijeme Jakubovo, a.s., srce bilo je ispunjeno tugom, iz očiju se neprestano lile suze, a na cijeloj Zemlji nije postojao rob draži Allahu, dž.š., od njega.” Nakon toliko vremena Allah, dž.š., vratio mu je sina Jusufa, a.s. “A Allah je najbolji čuvar i On je najmilostiviji.” (Jusuf, 64)
U pripovijesti o Musau, a.s., i Hidru, a.s., navodi se da su njih dvojica došli u neko naselje i od njegovih stanovnika zatražili da ih nahrane, ali oni su odbili ugostiti ih. U tom naselju vidjeli su zid koji se bio gotovo srušio, pa ga je Hidr, a.s., popravio. Nakon toga, Hidr, a.s., pojasnio je Musau, a.s., razlog zbog kojeg je to učinio. Rekao mu je: “A što se onog zida tiče on je dvojice dječaka, siročadi iz grada, a pod njim je zakopano njihovo blago. Otac njihov je bio dobar čovjek i Gospodar tvoj želi iz milosti Svoje, da oni odrastu i izvade blago svoje.” (El-Kehf, 82)
Dobrota oca ove dvojice dječaka bila je uzrokom da se Allah, dž.š., brine o njima i nakon njegove smrti. “A Allah je najbolji čuvar i On je najmilostiviji.” (Jusuf, 64)
Kada se smrt prikučila Omeru bin Abdul-Azizu, pravednom emevijskom halifi, svojoj djeci u naslijeđe nije ostavio ništa od imetka. On kao halifa, dijelio je svoj imetak na Allahovom, dž.š., putu i pred samu smrt, dok su mu oči bile orošene suzama, okupio je svu svoju djecu; sedam sinova i sedam kćeri, pa im je rekao: “Ne ostavljam vam iza sebe imetak, ali vam ostavljam Jednog i Jedinog: ‘Moj za.rtitnikje Allah Koji Knjigu objavljuje i On se o dobrima brine’ (El-Araf, 192).
Ako budete pokorni Allahu, dž.š., On će se brinuti o vama, a ako Mu budete nepokorni nisam želio ostaviti vam imetak, koji će vam pomoći u griješenju.” Ovo je bilo njegovo mišljenje i njegov stav o ovom pitanju da mu se Allah, dž.š. smiluje. Nakon toga je umro, a Allah, dž.š., pobrinuo se o njegovoj djeci. Neki učenjaci prenose da su njegova djeca bila najimućnija.
Odlomak iz knjige: Bedemi Allahove zaštite Autor: dr Adi Qarni Knjigu možete naručiti preko linka ispod: http://www.kelimeh.com/index.php/virtuemart/savremena-isl-misao/bedemi-allahove-zastite-detail
Akos.ba