Ekonomija

Agrokomerc: Žrtva podjela, rasprodaje i politike

U tišini, bez pompe, što i priliči kompaniji koja je na staklenim nogama, obilježeno je pola stoljeća Agrokomerca.

Piše: Mirza Sadiković

Velikokladuški Agrokomerc, donedavno prehrambeni gigant, jedan od evropskih prijeratnih brendova s bosanskohercegovačkih, ali i nekadašnjih jugoslovenskih prostora, tiho je obilježio pola stoljeća onog velikog Agrokomerca.

U tišini, bez pompe, što i priliči kompaniji koja je na staklenim nogama, zbog godina suočavanja sa svim i svačim – sunovratom od prije rata preostalog Agrokomerca, koji je počeo ubrzo nakon okončanja rata u Bosni i Hercegovini, njegovim rasparčavanjem, uništavanjem, krađom imovine, lošom poslovnom politikom… Sada i bez nade, godinama podgrijavane od vlasnika većinskog paketa dionica, Vlade entiteta Federacija Bosne i Hercegovine i od onih čija budućnost je najviše zavisi(la) – stranaka na vlasti.

Opširnije na portalu Al Jazeere:

Agrokomerc: Žrtva podjela, rasprodaje i politike

Povezani članci