EkonomijaU Fokusu

Zašto je digitalni marketing bitan za poslovanje?

Digitalne tehnologije su značajno promijenile način na koji se odvija poslovanje za većinu kompanija u Bosni i Hercegovini. Shodno tome, promijenili su se načini komunikacije sa kupcima, način prodaje, distribucije proizvoda i u konačnici način na koji promovišemo naše poslovanje.

Ekonomska kriza koja je proizašla iz pandemije Korona virusa (COVID-19) direktno utiče na poslovanje svih kompanija. Svakim danom osjećamo bojazan kako doći do novih klijenata, kako prodati naše proizvode i usluge, kako komunicirati na tržištem.

Danas, kompanije koje nisu prisutne na internetu, gotovo da i ne postoje. Cilj marketinga, između ostalog, jeste doprijeti do krajnjeg kupca i uvjeriti ga da je naš proizvod ili usluga upravo ono što mu u datom momentu treba.

Za današnje i buduće vrijeme digitalni marketing je najmoćniji oblik marketinga.

Digitalni marketing ima snažnu mogućnost i potencijal da promijeni način na koji dolazimo do naših klijenta u smislu rasta našeg profita.

Kako doći do klijenta?

Pitate se kako privući korisnike na svoju web stranicu? Želite biti vidljiviji na internetu, ostvariti veći promet i dovesti nove kupce? Oglašavanje putem Google Adsa idealno je rješenje jer takvim načinom oglašavanja, pomoću precizno i ciljano kreiranih oglasa, privlačite upravo one korisnike zainteresirane za vaš proizvod ili uslugu.

Mi ćemo osmisliti ciljanu Google Ads kampanju za vas na temelju detaljne analize tržišta, konkurencije i ključnih riječi koje korisnici pretražuju. Naš iskusan i stručni tim pomoći će vam  kako se snaći u svijetu Google oglasa i otkriti vam prednosti i pogodnosti koje Google pruža.

Google Ads je naziv za online oglašavanje putem Google pretrage, web portala, YouTube-a ili Google Play-a. U ovakvom načinu oglašavanja vaš oglas se prikazuje besplatno, a ono što plaćate jesu klikovi na taj oglas koji će korisnika dovesti na vašu web stranicu. Google Ads funkcionira na principu ključnih riječi, odnosno kreira se na temelju riječi koje korisnici pretražuju u potrazi za vašim uslugama ili proizvodom.

Zvuči poprilično jednostavno, no Google Ads ima mnogo različitih opcija i prednosti koje se lako previde, a snalaženje na ovakvoj platformi često je teško bez stručne pomoći profesionalaca. Imtec je tu da vam olakša cijeli proces, vodeći vašu kampanju na temelju iskustva i znanja. Uz nas ne gubite niti vrijeme niti novac, a svaka prilika je maksimalno i ciljano iskorištena.

S Google oglašavanjem uslugu plaćate kada korisnici kliknu na vaš oglas, a samo prikazivanje oglasa se ne naplaćuje. To je tzv. cost-per-click (CPC), odnosno cijena po kliku. CPC određujete sami na temelju budžeta kojim raspolažete, a možete odrediti dnevni ili mjesečni budžet za oglase. Na temelju konkurencije i analize tržišta dolazimo do idealne cijene po kliku za vaše poslovanje, a ovisno o broju klikova koji želite ili očekujete dnevno, postavljamo dnevni ili mjesečni limit.

Također, Vaš proizvod ili usluga može se oglašavati na Google prikazivačkoj mreži, najpopularnijim web portalima, Viber platformi za komunikaciju, Mobilnim aplikacijama (Android&iOS), YouTube i sl.

5 razloga zašto reći „da“ DIGITALNOm MARKETINGu:

# 1. Odluke o kupovini kupci donose dok su online.

# 2. Vaši proizvodi i usluge su dostupni u izlogu 24/7.

# 3. Kupci idu u kupovinu ali putem mobitela.

# 4. Pruža jednake mogućnosti svim kompanijama

# 5. Efikasna online prodaja.

Društvene mreže

Pitate se zašto samo mali broj ljudi vidi objavu koju ste objavili na svojoj Facebook stranici? Zanima vas kako povećati organski doseg na Facebooku, odnosno kako uz minimalna ulaganja doći do velikog broja korisnika? Tražite savjete koji će vam pomoći ponovno podići aktivnost na Facebook stranici?

Nalazite se na prvom mjestu. Mi vam možemo pomoći da otklonite dileme i na pravilan način iskoristite potencijal vaše Facebook stranice.

Za oglašavanje na društvenim mrežama, danas, ipak trebamo uložiti, kako bi vidjeli rezultate i kako bi naša objava došla do većeg broja ljudi, jer se naša objava organski na društvenim mrežama prikaže samo 2-3% pratitelja stranice.

Dobrim kampanjama na najaktualnijim društvenim mrežama može se značajno povećati prodaja, te stoga dobro razmislite na koji način promovirati vaš biznis u budućnosti.

Digitalni marketing započnite koristiti već danas

Ako pogledamo sve činjenice nameće se zaključak da svaka kompanija, koliko god ona bila mala ili velika, treba ulagati u digitalni marketing jer je to marketing sadašnjosti a za vaš biznis budućnosti.

Standardni načini oglašavanja sigurno mogu pomoći vašem poslovanju, ali uz digitalni marketing možete biti sigurni da vas neće „pregaziti vrijeme“ niti konkurencija.

Promovišite svoj brend, dosegnite veliki broj potencijalnih klijenata i sigurni smo da ćete biti sretniji i na kraju krajeva, zadovoljniji.

Ako ste „zapeli“ u digitalnom marketingu ili ne znate kako početi, slobodno nam se javite. 🙂

Stavljamo vam na raspolaganje:

  • Licencirane Google stručnjake;
  • Besplatne konsultacije;
  • Preko 5 godina iskustva u vođenju uspješnih digitalnih kampanja;
  • Uspješne priče zadovoljnih klijenata.

Javite nam se na besplatni info broj 0800 223 338  ili na marketing@imtec.ba.

akos.ba

 

 

Povezani članci