EkonomijaLiderstvo i menadžment

Pravilo 4P za bolji uspjeh u svakom poslu

Često vam se dešava da prosto imate osećaj da niste dali svoj maksimu u bilo kom poslu koji radite. Ovdje ne mislimo samo na posao za koji dobijate platu, već i sve druge koje su vaša svakodnevnica.

Kako biste bili produktivniji i na kraju i zadovoljniji svojim rezultatima na kraju dana, pokušajte da ispoštujete pravilo „4P“.

Planirajte – svaki posao je dobro da se unaprijed isplanira. U koje vrijeme će se raditi, kojim tempom, na koji način …cilj je valjda da bude završeno što prije, ali da bude i kvalitetno, zato je planiranje od ključne važnosti, piše Srbija Danas.

Pripremite se – kažu da je dobra priprema pola dobro obavljenog posla. Zašto ne biste onda to zaista i uradili uvijek? Zar nije mnogo bolji osjećaj kada znate da ste već dosta uradili, a da ustvari niste ni krenuli još uvek u realizaciju.

Pohvalite – ako nema ko drugi da vas pohvali, pohvalite sami sebe za nešto što ste dobro uradili. Budite sami sebi podrška i motivacija, jer jedino tako ćete napredovati i biti ponosni na sve što uradite.

Potražite savjet – ukoliko vam nešto trenutno ne ide od ruke, a znate kome ide, pozovite ga, zatražite savjet. Ovdje naravno ne mislimo da vam neko drugi uradi vaš posao, već da vam možda da ideju kako da nešto završite što prije i na najbolji način. To ne znači da se vi toga ne biste sjetili, ali možda bi vam prosto za to trebalo više vremena. Nije sramota pozvati i potražiti pomoć, to zapamtite.

Vjerujemo da je ovo samo dio onoga što može da vam pomogne da budete mnogo bolji, brži i produktivniji u obavljanju svojih obaveza, ali od nečega uvijek mora da se krene.

Zašto onda baš princip “4P” ne bi bio vaša polazna tačka ka uspjehu! (biznisinfo.ba)

akos.ba

Povezani članci

Back to top button