Ekonomija

Najbolji poslovni potez u septembru: Unioninvestov povratak u proizvodnju

Kompanija Unioninvest započela je izgradnju objekta za proizvodnju opreme za tretman pitkih i otpadnih voda koji uz ulaganje 1,7 miliona KM namjerava završiti u rekordnih 60 dana. Analitičari portala Indikator.ba angažovani na projektu „Izbor najboljeg poslovnog poteza“ odlučili su se da upravo ovu odluku menadžmenta Unioninvesta proglase za najbolju u prošlom mjesecu.

Brojne opštine u Bosni i Hercegovini ulaze u ozbiljne investicije dovođenja novih količina vode a potoke, rijeke i jezera žele sačuvati od daljnjeg zagađivanja. Slijedom toga kompanije koje realizuju takve investicije imaće pune ruke posla a Unioninvest će umjesto uvozne opreme ponuditi vlastite proizvode: prečistače otpadnih voda i industrijskih voda, cjevovode, sisteme za navodnjavanje, pumpne i hlorne stanice te paketna postrojenja za biološko pročišćavanje otpadnih voda.

Proteklih dvadeset godina kompanija se najviše bavila projektovanjem, konsaltingom, inžinjeringom a ovim potezom vraća se proizvodnji po kojoj je bila poznata i van granica nekadašnje države.

Konsultant projekta „Izbor najboljeg poslovnog poteza“ dr. Nikola Rajković sa Elektrotehničkog fakulteta u Beogradu ovim povodom za Indikator.ba izjavio je da dobro poznaje ko je bio i šta je radio Unioninvest u proteklih nekoliko decenija. Njegova je ocjena da je „povratak proizvodnji izvanredna stvar“ te da će to „dodatno afirmisati ne samo ovu kompaniju nego i industrijsku tradiciju BiH!“.

Za najbolji poslovni potez u regiji za septembar ove godine Indikator.ba je izabrao ulazak Ivice Todorića, odnosno Agrokora na Crnogorsko primorje. Naime, Agrokorova firma Karisma Adriatic potpisala je ugovor za upravljanje resortom Ruža Vjetrova a sa francuskim turoperaterom Look Voyages za naredne tri godine ugovorio visoku popunjenost svih kapacitreta ovog resorta. Uz sve to za 2018. godinu najavio je obimne investicije na ovom dijelu Jadranske obale.

Dinamična poslovna događanja u Evropi ponudila su nekoliko izuzetno velikih i značajnih poslova i preuzimanja kompanija. Indikator.ba opredjelio se da na prvo mjesto istakne namjeru češkog proizvođača automobila Škoda (ogranak njemačkog Volkswagena) o mogućem organizovanju proizvodnje u Sjedinjenim Američkim Državama što je dio njegove poslovne strategije prodora na drugo po veličini automobilsko tržište u svijetu.

Najava Škodina ulaska na američko tržište odražava sve izraženije uvjerenje u koncernu Volkswagen da će niz novih proizvoda i kampanja usmjeren na poboljšanje imidža popraviti štetu koju su pretrpjeli u Sjedinjenim Državama nakon izbijanja skandala s krivotvorenjem podataka o emisijama štetnih plinova.

 Priredio: Hajdar Arifagić

Indikator.ba

Povezani članci

Back to top button