EkonomijaU Fokusu

Kako razmišljaju potrošači: Pet zanimljivosti iz svijeta neuromarketinga

Neuromarketinški stručnjaci uvjeravaju da imaju alate koji mogu rastumačiti reakcije koje ni sami potrošači ne umiju objasniti (one koje zalaze u sferu podsvjesnog) te da mogu služiti kao desna ruka oglašivačima prilikom krojenja marketinške strategije. – prenosimo sa portala lider.media.

Pročitajte pet zanimljivosti iz svijeta neuromarketinga.

  1. Dominacija na izvol‘te

Istraživanja su pokazala da su muškarci skloniji kupovati proizvode od muškaraca čiji fizički izgled ocjenjuju kao dominantan.

  1. Zdravlje je važno

Pozicija ikone o nutritivnim vrijednostima utiče na percepciju o zdravlju proizvoda i zato se preporučuje prednosti istaknuti na prednjem dijelu pakiranja.

  1. Zaokružiti ili ne?

Ako potrošač kupuje vođen emocionalnim motivima, bolje prolaze zaokružene cijene, a ‘nezaokružene‘ kad se odlučuje racionalno.

  1. Uspjeh na Tinderu

Šanse da će korisnik Tindera biti zapažen veće su ako ‘profilna‘ fotografija ima što manje detalja.

  1. Upregnite osjetila

Zvučne frekvencije i miris itekako utiču na odluku o kupnji. I zato je važno na prodajnom mjestu ugoditi uhu koliko i oku.

akos.ba

Povezani članci