Neuromarketinški stručnjaci uvjeravaju da imaju alate koji mogu rastumačiti reakcije koje ni sami potrošači ne umiju objasniti (one koje zalaze u sferu podsvjesnog) te da mogu služiti kao desna ruka oglašivačima prilikom krojenja marketinške strategije. – prenosimo sa portala lider.media.
Pročitajte pet zanimljivosti iz svijeta neuromarketinga.
- Dominacija na izvol‘te
Istraživanja su pokazala da su muškarci skloniji kupovati proizvode od muškaraca čiji fizički izgled ocjenjuju kao dominantan.
- Zdravlje je važno
Pozicija ikone o nutritivnim vrijednostima utiče na percepciju o zdravlju proizvoda i zato se preporučuje prednosti istaknuti na prednjem dijelu pakiranja.
- Zaokružiti ili ne?
Ako potrošač kupuje vođen emocionalnim motivima, bolje prolaze zaokružene cijene, a ‘nezaokružene‘ kad se odlučuje racionalno.
- Uspjeh na Tinderu
Šanse da će korisnik Tindera biti zapažen veće su ako ‘profilna‘ fotografija ima što manje detalja.
- Upregnite osjetila
Zvučne frekvencije i miris itekako utiču na odluku o kupnji. I zato je važno na prodajnom mjestu ugoditi uhu koliko i oku.
akos.ba