Ekonomija

Hrvatska – poželjna ‘halal friendly’ destinacija: Cilj arapsko, ali i evropsko tržište

U Hrvatskoj sve više hotela, restorana i proizvođača dobiva halal certifikat za otvaranje prema tom bogatom tržištu.

Piše: Tomislav Šoštarić

Hrvatska nedvojbeno postaje “halal friendly” destinacija. Naime, sve više hotela i restorana dobiva ili su zainteresirani za dobivanje halal certifikata i “halal friendly” oznake, koje dodjeljuje Centar za certificiranje halal kvalitete Islamske zajednice u Hrvatskoj.

Na taj način, kažu u Centru, širi se hrvatska turistička ponuda, pružanjem mogućnosti turistima islamske vjeroispovijesti koji prakticiraju svoju vjeru da boravak u Hrvatskoj provedu u skladu s principima svoje vjere. Riječ je o proizvodima i uslugama koji su proizvedeni ili obavljeni u skladu s dozvoljenim islamskim principima, za razliku od harama, koji označava ono što je zabranjeno.

Centar za halal u Hrvatskoj nedavno je dodijelio prvi halal certifikat jednoj turističkoj agenciji, Istraturistu iz Umaga, i to za jedan njihov hotel. U Istraturistu kažu da im je cilj bio otvoriti vrata novim tržištima, posebice turistima s Bliskog istoka, koji su snažnijih financijskih mogućnosti.

Cilj arapsko, ali i evropsko tržište

Postoji podatak da oni troše otprilike 500 dolara više od prosječnog turista iz zemalja Europske unije. Arapsko je tržište među najviše rastućim u tržištima u svijetu, no u Istraturistu kažu kako se halal certifikatom žele otvoriti i prema velikom broju potencijalnih gostiju iz Europe koji žive prema halal vrijednostima.

“Danas se sve više okrećemo zdravom načinu života, a kako je halal najveći sinonim te vrijednosti, odlučili smo pokrenuti proces certificiranja. Hotel ‘Sol Umag’ postao je prvi hotel u Istri s halal standardima”, kazao je Rajko Simić, direktor marketinga i prodaje Sol Melia Hrvatska…

Opširnije na portalu Al Jazeere:

Hrvatska – poželjna ‘halal friendly’ destinacija

 

Izvor: Al Jazeera

Povezani članci