EkonomijaLiderstvo i menadžmentU Fokusu

Evo što produktivni ljudi rade drugačije, primijenite ove savjete

NEOVISNO o tome gdje radite i čime se bavite, svi mi želimo pronaći načine kako biti produktivniji.

No ponekad to činimo na pogrešne načine. Štoviše, činimo to češće nego mislimo. Nalijevamo se kavama i pravimo popise koji nam rijetko kad pomažu u postizanju ciljeva.

Stvarno produktivni ljudi nisu fokusirani na sto stvari odjednom, a oni najproduktivniji reći će vam da je to potpuno pogrešan pristup obavljanju posla. Radite manje stvari, radite ih kvalitetno i učinite sve da si olakšate posao i radno okruženje učinite što ugodnijim.-piše index.hr

Ovo su samo neke od sugestija.

1. Manje je više

Listu ćemo započeti malo kontraintuitivno jer prva od dvije stvari koje ćemo vam sugerirati možda će vam djelovati neobično u kontekstu teme o povećanju produktivnosti.

Dakle, prva stvar o kojoj biste trebali razmisliti je da svoju listu obaveza prepolovite.

Ideja radnog dana trebala bi biti ugurati što više posla u što manje vremena. No, zapitajte se, treba li vam uistinu svaki od 30 zadataka koji ste si natovarili? “Manje je više” je dobar pristup i omogućit će vam da odredite prioritete i obavite ono što je stvarno bitno.

2. Pauze

Druga stvar koja bi vam se mogla učiniti neobičnom je povezana s pauzama.

Glavobolje i iscrpljenost koje ponekad osjećate nakon višesatnog rada trebale bi biti znak za uzbunu.

Budući da vam je mozak potrošio glukozu, dajte si više vremena za odmor. Otiđite u šetnju, pojedite nešto ili meditirajte. Bilo što. Pauze nisu loša stvar. Vratit ćete se puni energije i spremni za posao.

3. Promijenite radno okruženje

Ako je vaš posao na bilo koji način povezan s kreativnošću, često mijenjanje radnog okruženja jednostavno je neizbježno.

Naravno, nositi kompletan ured sa sobom ni u kojem slučaju nije jednostavna stvar, ali u isto vrijeme, živimo u 2020. i vaš ured je vrlo često nešto što stane u vaš džep ili torbu.

4. Prestanite se sabotirati

Ponekad je potrebno iskreno sagledati sve ono što vam smanjuje produktivnost i vrlo biste lako mogli doći do zaključka da problem nije samo u vanjskim faktorima, već i u vama samima. Neki od nas počinju stvarati isprike kada shvate da za svoje postupke ne mogu kriviti nikog drugog, a nakon toga kreću opravdanja.

I daleko od toga da neke isprike nisu legitimne, ali velik dio vremena radi se o našem urođenom instinktu da izbjegnemo preuzimanje krivnje.

Odugovlačenje je jedan od najčešćih načina na koji sabotiramo produktivnost i jedan od problema s kojime se najrjeđe suočavamo. Nitko drugi ne može to promijeniti osim nas samih i jedino smo mi ti koji će tome stati na kraj. Neka rezultati budu bitniji od ugode, prestanite se sputavati i prestanite smišljati isprike. Jednostavno to učinite.

Ali prije svega, zapitajte na koje sve načine stojite na putu vlastitog uspjeha.

5. 80/20

Postoji nešto što se naziva “Pravilo 80/20”, a odnosi se na to da samo 20 posto onoga što svakog dana radite stvara 80 posto vaših rezultata.

Drugim riječima, eliminirajte sve nebitne stvari tijekom vašeg radnog dana jer imaju minimalan uticaj na vašu cjelokupnu produktivnost. Primjeri, podijelite vaš sljedeći projekt na faze i sistematski mičite sve zadatke dok završite s 20 posto onoga što čini 80 posto rezultata.

Krenite korak po korak, uklopite pomalo ove smjernice u svoj radni ritam i uz malo truda možete uštedjeti svoje vrijeme i postati produktivniji.

akos.ba

Povezani članci

Back to top button